Halsband - äpple.. =)

image1423
Jag  hittade ju självfallet ett halsband oxå *S* Älskar det. Ska finnas i rött oxå, så det ska ja kika efter... Så jäkla fint! Väldans likt Kenneth Jay Lane´s  äppelhalsband.. Jag är sååå nöjd, såååå nöjd.. heh. Å så gjorde det mig självfallet på bättre humör. Så fint! Å ganska så tungt oxå.

Ska försöka hitta en kedja till mina jordgubbar oxå från kyssjohanna. Men den måste vara i silver...
#1 - - alicia:

va fint det var =)

#2 - - sara:

Åhh, fint :)

#3 - - Lisa:

Vilket sött! :)

#4 - - UmmaGumma:

Shit så fint det var med guldet inuti. Vart hittade du det?

#5 - - anna:

tackar! Underbart, vacker och helt sagolik

#6 - - kim:

hitatde du det på guldfund :D?

#7 - - Nora:

Gud vilket sött, skulle iaf inte jag tacka nej till! :)

#8 - - bänita:

Ja men blir helt salig :-)

#9 - - ems:

tack! det där halsbandet är också väldigt tjusigt!

#10 - - bänita:

Ja gör det :-)

#11 - - jaqueline:

halsbandet var jätte fint:)

#12 - - bänita:

gjort för skoj idag? :-)

#13 - - Atta och Linda:

ouu va gulligt. ja d e verkligen likt!

#14 - - Malin:

Har samma ;) Loves it :P sjukt bra köp :D jo det försvinner bara av sig själv stört..

#15 - - ulrika:

Har inte bestämt ännu. Några tips?

#16 - - Wysteriia:

Jätte sött, bra köp! :D vart hittade du det? :)

#17 - - Danwei:

Åh så fint! Jag vill också ha...

#18 - - Mikaela:

Jätte fint :) du hittade det på guldfynd väl?:)

#19 - - lejla:

sjukt fint, vill ha det röda :P

#20 - - LillaJagx:

fint XD

#21 - - nicki:

vart har du hittat detta fina halsband?:)