För att värma mig..

image3228image3229
När jag ändå var i stan, så passade ja på att kika lite. De har ju öppnat en hel del nytt vid medis.. Lyckades hitta två saker iaf, båda i min favoritfärg Lila. En halsduk som jag tänkt att köpa hur länge som helst i den färgen, sen ett hårband lr öronvärmare (eller vad man nu vill kalla det).. Är iaf supernöjd!
#1 - - Filippa:

vsg! Snyggt med lila! :)

#2 - - malin:

åh gud vad fint med lila :D själv funderar jag på att köpa en stor gosig lila kofta. :) men dina fynd vaar ju verkligen jätte gulliga :D

#3 - - Jen:

Åh jag gillar verkligen öronvärmaren :) Ha en skön dag

#4 - - Anonym:

Hej på dig! Det har inte blivit så mycket i dag mer än tvättat,,,skulle till gymet men kände efter så har jag litta värk sedan i går efter träningen,,så jag hoppade...skall snart påbörja med middagen,,,Sen skall jag en sväng inom stan innan jag åker till jobbet.. Ha en uinderbar dag så hörs vi av..kram på dig

#5 - - Jen:

Oj va billig den var :)

#6 - - Anonym:

Skall försöka att inte shoppa något,,litta svårt att slita sig från alla godbitar inom mode :) Skall bara inom Gina för de hade får in några godingar till klänningar,,kan alltid hoppas att det inteär något för mig så jag kan spara litta pengar till framtids planer...Ha en underbar dag gumman...kram på dig

#7 - - Malin:

Jättefina :) Ha en bra dag! :)

#8 - - Nadja:

älskar halsduken !

#9 - - Josephine:

Tack för kommentaren och detsamma :).
Det där hårbandet har jag också spanat på, i samma färg, tänkte köpa det imorgon :p.

#10 - - CajsaFelicia!:

Plommonlila är så snygg! Häftigt hårband. Snygg både och!

#11 - - Helena:

Jag gillar verkligen det där hårbandet!

#12 - - Anonym:

söt:)

#13 - - Natalie:

Fint med lila :)

#14 - - Malin & Linnea:

Så fint....

#15 - - malin:

ellerhur :D men du, det finns en jäätte söt på indiska =) kolla in den, det har jag gjort :D

#16 - - Anna:

Jätte fina!! =)

#17 - - Heidi:

Öronvärmaren såg helmysig ut, underbar färg dessutom! : )

#18 - - Klara:

Gud vilket fint hårband/öronvärmare! Älskar också lila! Mums!
Kram!

#19 - - elli:

haha tack du :)

#20 - - Fröken Fredag:

Fint! :D

#21 - - issa:

annars kan man kalla det pannband..:D jätte fint va det iaf! prova det o såg löjlig ut.. men men.. alla kan ju inte passa i allt;)

#22 - - beks:

sött ;D!

#23 - - Carro:

Hårbandet är verkligen fint .. Det är från Indiska eller hur ? Funderat på det i grått , får se om jag slår till imorgon :)

#24 - - Tobias:

Mysigt med halsduk :D

#25 - - matilda:

Hårbandet är så fint! Och priset kan man ju inte heller klaga på! :D

#26 - - Anna:

svar: aa verkligen!!
Ha det bra.. Kramis

#27 - - sanna:

från indiska va?:D testade iallafall typ exakt likadana där. vääääldigt snygga! lite speciella också:D sånt gillar jag mycket:):)
ha en bra kväll! kramar

#28 - - Cecilia:

Jag gillar öronvärmaren. Vart finns den? Min favoritfärg är också lila. :D

#29 - - Hp:

Fina grejer!