Blir det en "tidig" kväll?


Lugn och skön kväll. Theo ligger och sover på soffan. Funderar på att flytta in honom i sängen å sova jag med. Är så jäkla trött. Får se hur det blir nu i helgen om det blir att åka till J´s farmor. Vi ska ringa henne i morgon och se hur hon mår. Annars så har vi lite små saker som ska ordnas. Bland annat ska vi till elgiganten. Skulle behöva komma på några klappar. Till min bror. Men i år så står det still. Annars har ja ju alltid köpt klappen tidigt. Vetat exakt va ja ska ha. Ekonomin flödar ju inte heller. Fick inge barnbidrag - vilket irriterar mig. Måste ja ringa om det??? Varken jag eller J har heller fått pengar utbetalda för våra lediga dagar. Ja antar att man får som alla andra utbetalningar hos FK den 25:e. Så ja måste ju avvakta där. Men som sagt barnbidraget muttrar ja över. J får ju mindre lön denna månad oxå för att han varit ledig. Så om vi inte får ut pengarna från FK. Ja då vettifasen vad vi ska göra. Kommer bli spännande. Denna underbara ekonomi fråga. Tur att vi har lite på sparkontot. Men man känner ju inte för å använda det, då det är meningen att det ska gå till bla lägenheten. Nej nu ska ja ta å avrunda här. Annars kommer jag att fastna - det gör ja alltid. På ett eller annat sätt. Får se hur det blir nu, sängen nästa?
#1 - - Sophie:

Detsamma :)

#2 - - Angelica:

Söta bilder :)

Önskar er också en trevlig helg..

#3 - - Marielle:

Kika in hos mig för att vinna en hård julklapp att lägga under granen i år! :-)

#4 - - Rachel:

Va söt du är =) Trevlig helg på er med!

Vilken liten sötnos ni har =)

Hoppas det löser sig med pengarna & allt.

Kram!

#5 - - Katja:

detsamma :) Hoppas det löser sig med FK. du har väl inte missat mina julklappstips?

#6 - - Clara Sjögren ♥:

Tack detsamma ;) ♥

#7 - - Anne:

Svar: Tack detsamma! :)

#8 - - stina:

desamma:)

#9 - - Karin:

tack detsamma:) söta bilder!

#10 - - Petra:

Tack detsamma =)

Jag fick min första FP förra månaden, och Luna är född i Augusti. Krånglat massor, men då fick jag retroaktivt så det blev ju pengar för 3 månader. Välkommet så här till jul =). Men Barnbidraget fick jag från och med månaden efter hon föddes, alltså i september. Och det behövdes inte anmälas utan kom automatiskt. Jag gillar inte sånt där, svårt att hålla på med och så ska det bli rätt och blabla.. Hur är det med Theo nu då? Såg att han hade blod i avföringen förut. Himlans hispig man blir om dom blir sjuka eller så. Var inne med Luna här om dagen till Läkarn för något som visade sig vara en vanlig förkylning hehe.

#11 - - Nina:

Detsamma!! :D

#12 - - Dreamday.blogg.se:

trevlig helg...vilken sötis :)

#13 - - Helena:

Sov gott, natti, natti!

#14 - - Bitterfitta:

tack detsamma! :)

#15 - - Lina:

Tack!

Va skönt... vi tog det oxå riktigt lugnt.. =)

#16 - - Pernilla:

han är så sööt.

#17 - - alexandra:

Trevlig helg kram

#18 - - l:

#19 - - Lillemor:

Usch vad jobbigt med Fk. Dom kan juh strula så är det. Kan juh ta massa veckor. Kolla Fks hemsida där står det vilka datum pengarna kommer den här månaden. Tror det är den 23dje den här månaden.

Jag ser verkligen fram emot julen kan jag säga :P hihi ska bli så kul. Ska försöka komma iväg till stan idag men Rebecca sov hos en kompis idag så vi lär inte komma iväg förräns rätt sent.Jag ska först göra iordning mig sen ringa henne o på nåt sätt få henne att komma hem.Hoppas dom kör hit henne, J är sjuk så vill inte väcka honom.

Fick du mitt inlägg om Nyår??

Lycka till med julklapparna:)

Kramisar

#20 - - Dorothéa:

Åh vad drygt.

Fyllde du i på internet?



Jag håller tummarna.

Kraam

#21 - - Hanna:

tack, detsammma :D

#22 - - LIFE BY Marielle:

Hoppas eran helg blir bra. kram!

#23 - - marie:

Men vilken liten sötnos!!

#24 - - stina:

händer fö skoj i helgen då?

#25 - - Clara Sjögren ♥:

:DD

#26 - - Emelie:

Vet du vilken film den låten är med i som jag har på min blogg? :)

#27 - - Sandra:

svar: tack detsamma! Hoppas du får en bra helg!

#28 - - C:

Tack för mailet angående rabatten. Blir nog dit vi skickar in korten sen för framkallning, de verkar toppen! Vi har ännu inte fått in dom på datorn pga att vi nu inte hittar kabeln till den gamla kameran. Vi ska få kabeln till den nya nu när som helst så då kommer ja lägga upp kort :P Struligt, minst sagt :)



Ja e bättre idag.. tack o lov. Men nu på kvällen så har jag massor med problem med ryggen efter att vi gått en långpromenad?? Det låser sig liksom i ländryggen helt, kunde inte ens gå upp ur soffan, A fick hjälpa mig in på toa :( fattar inte vad tusan som e fel? Måste till sjukgymnasten de första ja gör efter jul...!!!! hoppas han kan hjälpa mig. trött på å ha de där problemet.



Hur e läget med dig och familjen?? Vi kan ju höras imorgon! Hoppas de e bra!



kramis!!!