Bebis kläder =)


Råka lägga en body två ggr upptäckte jag. men d gör inge =)
Fick alla dessa kläder å det söta gossedjuret av mammas granne Ulla. Hon är ju bara föör gullig! Så jäkla snällt och man blev så himlans glad =)
#1 - - FREIJAS MAMMA - Caroline.:

Fina kläder. Snäll granne de där.

#2 - - LOVISA:

så sött!

#3 - - Ingrid's fotoblogg ^^:

så söta!

#4 - - Elin:

Massa sött =P

#5 - - Johanna:

Svar: Tack detsamma! :)

#6 - - Malin:

så sött :D

#7 - - sara:

jag hörde att påsen är hos patrick nu, tack! =)

#8 - - Amanda:

Åh, vilka goa och snygga kläder!

#9 - - sabina:

jag vet inte vad det är med mig, något fel (a) men jag älskar verkligen barnkläder, att gå i mamma affärer och kolla på små söta tröjor osv.

längtar verkligen tills det är den tid för att jag skall skaffa baby :)

#10 - - Elica:

Men gud vilka söta kläder! Åh, din bebis kommer vara snyggast i stan :D