Stort Grattis!


Ååå fick sms av svärmor som sa att Per och Marianne har fått en flicka i morse. Naaaw!! Gud ja böla ihjäl mig här hemma. Har skickat iväg ett sms och ska till farsta idag, så då kan ja ju passa på att köpa en present då jag ändå är på gång.. Så sött. Hon var beräknad till i sön, men hon kom idag som sagt. 7 Okt (bara tre månader tills ja fyller år). Kommer bli lätt att komma ihåg för framtida födelsedagar!! Verkligen stort grattis till dem!
#1 - - HannahSthlm:

Va kul:-)!

#2 - - Ap:

Å, så skoj!

Snart får du väl din bebis (:

#3 - - Diana:

Grattis!! :) Läs gärna min blogg också! =)

#4 - - Nicole Snitchy.blogg.se:

Imorgon kl 13 farsta.Yupp. Perfekt=) Kul.Kramis

#5 - - Nicole Snitchy.blogg.se:

Hihi ja det var riktigt gott :D

#6 - - Nicole Snitchy.blogg.se:

Nope hon har samma som jag från HM. 198kr och super len o skön.

#7 - - Nicole Snitchy.blogg.se:

Hon vart jätteglad.Hon har den varje natt nu. den e så söt på henne.=)

#8 - - Fru Evelina:

åh så mysigt med en bebbe =) snart är det din tur!!

#9 - - Anonym:

Filmen är riktigt bra...har du sätt den? krammar

#10 - - Anonym:

Du får ha en jätte skön onsdag..Nu ska jag ner o köpa presneter till min brors fru o deras son som fyller år till helgen..krammar

#11 - - sara:

Nu har jag varit hos läkaren och han kunde inte ställa någon diagnos direkt, utan jag fick lämna blodprov och så skulle de höra av sig. Men han sa att antingen har jag en infektion i kroppen, eller så har jag blodbrist...man hejjar ju på att det är en infektion...



Skönt att ludde är bra igen, man blir ju så orolig också när ens små älsklingar inte är på topp! =)

#12 - - Tracy Temfo:

snart får väl du din bebis?<33