Nails..

Ska in och fixa naglarna snart. Ska bli najs å klirra dem! Mina är så långa just nu, måste kapa av dem en rejäl bit. Graviditetshormonerna får ens naglar att växa som ogräs! Men idag ska ogräset klippas.

Ska ut med hunden på en promenad strax, se hur jag känner mig då. Just nu är jag väldans trött och ryggen och bäckenet  ömmar en del. Jag hoppas att det släpper. Ska ta en alvedon och hoppas på det bästa. Nej nu måste jag sätta fart här...
#1 - - Jen:

4900 kr är rätt mycket. Stora matter är så galet dyrt. Hihi vi har inte så många mattor här hemma. 2 st :)



Usch då mina naglar växer som bara den fast jag inte är gravid.



Allt bra med dig?



Kram

#2 - - Anonym:

Så snygga naglar du har snäckan..Då har man fixat en tid nu framöver..du vet vad :) skönt att det är fixat :) Jag shoppade några kläder,,kan lägga upp dem efter jobbet i kväll....Stor kram på dig

#3 - - Lovisa:

Ja, precis! Det får jag ju verkligen göra! :)



Åh, gott med frukt!

#4 - - Anonym:

är riktigt nöjd min min kläd shopping.Nu får man hoppas att det passar ett tag fram,,tröjorna är jätte sköna..har haft dem ett tag o det var på tiden att köpa större nu....Hoppas att du får en skön dag.krmmar