#1 - - Nikolina:

Hej söta du! vad är otrohet för dig? kika i min blogg och skriv just din åsikt vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare ikväll tack, puss!!

#2 - - Lovisa:

Åh, vilken söt!

#3 - - Anonym:

Godmorogn Snäckan...Har blivit så nyttig de senaste veckorna..bara bra..för då lägger man inte på sig de onödiga kg..men allt kan ändra sig om några veckor...men kan hoppas inte..Tycker att godis ser äkligt ut :) ahahhahah...iinte likt mig---Ha en skön lördag.krammmar

#4 - - Nicole Snitchy.blogg.se:

Hihi jag köpte en ungefär likadan idag på HM.198kr sååå skön o fin, ljus grå. hade med svarta bommulls tights och mörkgrå stickade benvärmare.med mina nya snygga beiga stövlar :D Nog jättefin på dig med magen också =)

#5 - - Spiderchick:

superfin =)

#6 - - Anonym:

Hej snäckan..Snygg tröja...Nu får man snart köpa sig ett par större byxor för de man har börja bli presis över magen :) ska lbi sant nöjde att köpa nya om nån vecka....Går in i vecka 7 på torsda :) Känner mig så lycklig..Ha en skön start på veckan.krammar

#7 - - n:

Ja det var asjobbigt, han var 12år så ja han var gammal men han var sjuk, hade massa cystor.En hade han i näsan som började blöda. Första gången slutade det. Men nu i fredags så började det blöda igen och det slutade inte. Dom ringde veterinären som sa att dom nog måste avliva han. Så mamma bröt ihop, bror ringde mig och sa att jag måste komma över o hjälpa till.

Jag som e blod känslig. Men jag klarade det. I såna situationer blir jag iskalll o tar tag i sånt som behövs.

Det var blod i typ hela köket och lite överallt.

Men han vifta på svansen o så.

Det var riktigt hemskt.

Så åkte vi till veterinären som vi var tvungna att skynda oss till då dom stänger tidigt på fredagar.

Sen undersökte dom honom o sa att vi borde avliva han. Jag väntade ute. Orkar inte vara inne där.

Så mamma gick ut och uppdatera mig.

Jag vet att det var bäst så,han skulle nog bara lida mer annars. Sen när dom lagt ner han så kom mamma gråtandes ut,sen pappa, helt förstörd. Han gråter typ aldrig. 2ggr i mitt liv tror jag. Så det var hemskt.Nu försöker jag att inte tänka på det.

Var tvungen att berätta för rebecca på kvällen. Hon grät och vart orolig,ska inte mormor o morfar dö nu ,dom e juh också gamla o blir sjuka ibland. Svårt att förklara sånt.Hon var också lessen att hon inte fick säga hejdå o klappa han en sista gång. Det var så jobbigt.usch. Aldrig mer hund.vill inte gå igenom sånt här igen.

#8 - - bitte:

snygg

#9 - - Lina:

Himla fin till Høsten! =)

#10 - - Anonym:

Fans inget på länken som du skikade till mig...:) krammar

#11 - - Jen:

Fin! Skulle vilja ha många färger i den.



Kram