Valborg..


Idag så var vi uppe tiiiidigt, redan kl 7 Sötisen ville inte somna om. Jag var ändå hungrig så jag knatade upp å käka frukost. Men sen blev vi så trötta båda två så vi sov från 9 till strax efter 11. Va så skönt. Klädde på oss och gjorde oss fina =) Bytte vagnen idag. Till sittdelen - mkt nöjd. Gick jätte bra. Såg ju ut som om han hade plats iaf. Kändes lite vemodigt, ja gillar ju den andra delen så mkt. Men är han för lång så är han. Plutten min. Vi åkte in till söder och mötte upp Lotta. Sen åkte vi in till stan och käkade lunch eller vad vi kan kalla det. Kolla runt i butiker. Lotta hitta kläder, inte jag! Måste ta å leta ordentligt en dag. I lugn å ro - ensam =)

Sen åkte jag och Theo hem. Vi käkade middag och sen gick vi upp till torget där vi följde med ett fackeltåg bort till brasan. Så jäkla mysigt. Brasan blev ganska så stor och bred. Vi stod en bit ifrån. Alla ska ju stå å sablans nära, men så fort brasan brinner då jäklar så springer alla bort för att det är så varmt. Det slår ju aldrig fel. Vi var  inte där så länge. Räckte med lite brasa. Vi gick hem istället - sånt skönt väder för att vara valborg. Jätte mysig promenad hem. Sen kikade vi på film å myste i soffan. Nu ska jag ta och sätta mig där igen är tanken.


Sist men inte minst så fyller dessutom söta wille hela två år idag. Lillsnutten! Va gammal han har blivit. Tyckte inte det va så länge sen jag höll han i min famn. Det lilla knytet. Å på min födelsedag var det han som höll i min lilla son. Så gosig bild det blev. Ska på kalas på lördag, så det ska bli kanon skoj. Ska slå in paket imorrn. =)

Annars får vi se vad som väntas imorrn. vet inte om affärer har öppet å så??? Men annars så skulle det inte skada å vara hemma å slappa. Gud så skönt. Vila utan att vara sjuk. Det skulle vara något. Sen borde vi väl städa å tvätta. Men vi får se. Är ja lat, så är ja lat =) Nu till soffan å älsklingen! Här ska det mysas på högnivå, hihi..
#1 - - Willes mamma:

Min sötnos, hela 2år!!!! Vart tog min bebis vägen...

Ses på kalaset!

#2 - - sara:

Ja det ska verkligen bli supermysigt att åka till Rom, längtar som bara den =)

Såg de fina muffinsarna du hade gjort till partyt, gud så fina! Vad hade du gjort blomman av?

#3 - - Mindy:

Godmorgon hjärtat..Allt bra med mig..skönt att jobba i går...Hoppas att du får en skön fredag med massa sol & värme..Gårdagen blev en mysig hemma kväll...Ska om några timmar ner till min bror o fira honom & njua i deras trädgård..Ha en skön fredag.kram

#4 - - Karro,Liams mamma <3:

Tack,Va roligt att våra små är nästan lika gamla : )

#5 - - ♥Hanna♥:

vilken mysig dag du hade... och så fint med brasa! ^^

och GRATTIS (i efterskott) till Wille :)



ha en fin dag! kram kram

#6 - - Nina:

Hanna --> Ja han är ju så stor nu, sötisen :D

#7 - - L:

Nej helt otroligt nog gnällde hon inte. =)

Hon var på väldigt bra humör.Antagligen för det var sista veckan på jobbet.



Igår var vi på en brasa i närheten där dom hade fiskedamm, lotter och sockervadd mm. Jag fick stå i kö 1h för att köpa socketvadd åt lilladamen! Såå kallt och fick ont i hela kroppen. Men Rebecca hade skoj och sprang runt och åkte kaffekopparna med en kompis medans jag och Johan stod i kö:)

Sen längtade jag verkligen hem. Så när sockervadden var köpt började vi röra oss hemåt. När vi kom hem åkte J iväg och träffa kompisar och jag o R myste i soffan och vart super trötta. Sen kom J hem lite full och sådär kärleksfull som man är på fyllan. Hahaha. Då menar jag inte sexuellt utan sådär gulli gull. asg Så roligt att se honom så.

Hur var filmen? J frågade om jag ville se den men jag vet inte.2 och 3an var juh inga höjdare.

Ha en underbar helg. Kramisar

#8 - - Mindy:

God middag min vän..Skönt väder det är denna dag med..ska snart åka & handla blommor till min bror med...Ska bli skönt att komma ut en runda,,ska passa på att fota nya bilder så man kan dela med sig.HA en skön & solig fredag,..kram kram

#9 - - Carma ♥:

Ja visst är den underbar den låten =)

Ni ser ut att ha haft jättemysigt igår ju...

Hoppas ni får en härlig fredag också!

Kram <3

#10 - - Helena:

Hoppas att du får en härlig första maj, kram!

#11 - - Dorothea -Nybliven tviillingmamma åt Noah & Jolie:

Tusen tack ang. kommentaren om dopkorten =)



Okej, ja just ja.. 16e var det.

Men då kanske vi kan ta det typ veckan efter det. Gör väl ingenting =)

Bara vi ses för tusan!!!!

KRAAAM

#12 - - Martina:

Vilka härliga bilder:D Låter som ni har haft de underbart!



Hoppas även denna dag bjudit på bra saker:)

#13 - - Frida:

ja visst är folk roliga, fast man vet att det blir varmt ska dom stå så nära!!!

Mysigt nihade det, låter som en alldeles lagom valborg när man har barn. Viist är det vemodigt att byta del på vagnen, man inser att dom börjar att bli så stora.

Ha en fin kväll gumman.

Kram<3

#14 - - Linda:

Vilken mysig valborg ni haft, här åkte vi endast förbi brasan då vi kom hem från Ica maxi.. Tyckte det var för kallt i luften för att stå ute och frysa jag;-) Sen är jag ju lite anti alla dessa Nu ska vi fira dagar:-)



Ha en skön kväll..

#15 - - Linda:

Sv. Ja kort hade det allt kunnat bli;-) Vet inte alls varför hon fick för sig att göra detta då saxen alltid har funnits till hands i hennes rum och även på förskolan klipper hon ju en del, men hon fick väl en knäpp bara just idag:-)



Jo elden är vacker, men vi såg ju den en kort sväng iallafall från bilen:-)



Ha en skön kväll/natt och lördag..