#1 - - emma - mamma till meja:

Söt du är gumman. Meja skrattar och pekar på sig själv när jag visade henne :D



Kramkram

#2 - - Lillen:

Åh grattis till Meja!! Tack för bilderna. Fick hmm var det 6 el 8. Har du fler? Tack för senast också, måste åka dit igen fast lite tidigare såklart =)

vad har ni för er den här helgen? kramisar

#3 - - melina bestz!:

sööt.

#4 - - Malin:

hur är det med dig en lördag som denna då? :)

#5 - - Johanna:

oh vilken fin bild =)



haha j du får önska dig dte i julklapp haha

#6 - - emma - mamma till meja:

Jodå jag mår bättre, men tar det väldigt lugnt. Har i alla fall fått i mej mat idag så det är på väg i rätt riktning :)



Kram

#7 - - Lillen:

hehe 6-8 kort utav dig igår. s

Idag var vi till ikea eller snarare jag var där medans J var på media markt. Köpte lite smått på ikea bara. Var lite saker som inte fanns som jag skulle ha. Suck. Kom ni iväg idag eller? Skönt att ha en sån slappar morgon. Imorgon ska nog vi ha sådan.

KRamisar

#8 - - Malin:

Jo det gör ju verkligen det..huvvaligen! Tindra är snart 1½ år! Kan inte fatta det! :P



#9 - - Wysteriia:

Svar: Lucka 1 är stängd ;) Du kan bara tävla i luckan med dagens datum!

#10 - - N I L M A:

vilken sötnos!

#11 - - Lillen:

Oj jäklar vad ni varit runt=) Åh då måste theo blivit glad. Den där förvaringen verkade ju assmart! Funderar på något liknande själv, alla mössor slängs på skåpet eller pallen här. Jo ikea var ganska skoj=) Nu ska jag se film här. kramisar

#12 - - Helen:

Grattis på henne :D.



Hoppas allt är bra med dig :D.



Kramisar

#13 - - Helen:

Jo tack, förutom att jag är så himla TRÖTT så är allt bara bra här :D.

Hur har det gått för er? Kommer tomten men paket till dig iår då ;D.



Kramisar

#14 - - Wysteriia:

Kul att du var med i dagens lucka för 5:E December :) Vinnaren visas i bloggen såfort Chapnlle dragit en vinnare och kollat så denne finns med i deras kundregister! :)



Finns en ny lucka i bloggen nu! ;)

#15 - - Sara - mamma till Nova:

Åhh taack ska du ha. :D



Söt bild. :D

#16 - - Sara - Mamma till Nova:

Åhh taack ska du ha. :D Jag gillar de skarpt. ;)



Hur ser dagen ut idag?

#17 - - Elisabet:

Grattis till henne, en framtida fru till din lilla kille kanske?

#18 - - Lillen:

Hm oj vad såg vi för film?? tänka tänka... transsiberian tror jag den hette. Woody harrelsson var med. Helt okej. Jo det är sånt Rebecca gilllar, var det på deras hemsida du såg det eller? Ska kolla. Hon har så många petshop så jag måste se dom för att se om hon har dom eller inte =)

Idag ska vi till nacka =D Rebecca måste verkligen ha ett par varma skor. Får se vad mer vi kommer hem med.

Vad ska n i hitta på? kramis

#19 - - Emelie, Elliotts mamma:

tack så mkt=) hoppas ni får en trevlig slöndag! kramis

#20 - - Malin:

Jodå det är bara bra här, har haft en bra helg utan illamående :P

#21 - - Malin:

Ja det är helt sjukt svårt att tänka sig in i den situationen faktiskt. 2 barns mamma... Jag? Jag som inte ens var säker att jag ville ha en :p

#22 - - Wysteriia:

Kul att du är med i dagens lucka ;)

#23 - - stine - pokerfru & mamma till Wiggo:

I dagarna kommer en ny tävling att dyka upp där du kan vinna en filt från Lundmyr of Sweden. håll koll!Det dyker upp tävlingar lite då och då!

Kram Stine