Lördagen...

Lördagen var lika fullspäckad den. Var så trött på morgonen. Men upp kom man och så åkte vi till kungens kurva. Handlade lite klappar och mat. Men när vi skulle därifrån var det ett rent helvete. Kö och åter kö. Men tillslut så kom vi iaf hem! Mycket nöjd med klapparna!

 

Lillermor och Charlotte kom. Charlotte som jag inte sett på 15 år! Helt sjukt. Var ju så jäkla skoj att träffa henne en liten stund. Hon skulle sen iväg på partaj och Lillemor och jag fixade käk - tacos. Och sen så började vi med knäcken. Det va nog knäck överallt tror jag. Hahha. Gjorde även hela tre bollar med mandelmassa rullat å doppat i choklad. Anledningen till de tre enstaka var att jag skulle köpa ny choklad. Hah. Blev vin och liiiiite baileys. Även chokladmousse som ingen orkade äta upp. Hah. Orkade inte ens igår. Så den står fortfarande i kylen. Däremot så lassa ja ett gäng knäck med Lillemor - som hon skulle ta med sig hem. Jag behöll dem som satt fast i plåten. hah. Va väl tur att jag tog så några. Jag och brorsan ska göra mer och jag är hemskt duktig på att äta upp dem. Fy det är ju så gott.

 

Jag och Lillemor skulle pyssla. Va bra det gick *S* Vi skulle rimma. Det gick ju nästan bra. haha. Tror inte det blir några rimm på mina klappar i år. Inte för att dem haft det något annat år. Men någon gång ska ju vara den första. Lillemor va väl hos mig iaf 5 timmar. Så lite hann vi iaf med å äta, snacka å laga. =) När hon sen gick plockade jag undan allt och fixade disken. Sen gick jag in och la mig. Ganska så skönt det där då man är så trött så att man bara tvärdäckar. Varför kan jag inte känna så varje dag kl 22?

Skulle vara perfekt för mig.

#1 - - magda:

Vad gott allt såg ut! :)

#2 - - Pernilla:

Mums såå mycket gott =)



Bra annars då?

#3 - - Malin:

Nej det där såg inte ALLS gott ut ;)

#4 - - sossi:

Hejs :) vilken fin blogg!

Allt bra med dej ? :)

Godjul & ha de bra .

#5 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Haha vad söt du var på bilden ;)

Du .. du kan ju alltid skicka hit den där chokladmoussen annars?! ;)

#6 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

å vaaaseeegooo för julkortet.

Kul att du tyckte det var fint =) Haha, den lilla charmören - Jolie är fortfarande singel så han får väl lägga in en stöt.

Hahahahaha!!!

#7 - - Bloggen om Fröken Mandelström:

Åh vilken mysig lördag! =)

#8 - - sara:

Jo den där tvålen räcker ju i evigheter, man behöver inte ens trycka ner pumpen helt. Den familjen som jag jobbade hos som flyttade till München hade sådan tvål, det var då jag blev kär i den första gången, och dom hade samma tvål där inne hela första året, och samma sak med en familj jag jobbar hos nu, dom köpte en ny i juni och det är fortfarande samma som står där i deras badrum.

Den är så jäkla skön! Har en klasskompis som jobbar på Twilfit och de säljer den tvålen där, så hon får i fortsättningen köpa åt mig varje gång =) Men jag vill ju också ha en pump till handcremen, köpte du en som det redan var kräm i? Den som jag har är ju pytteliten. Jag var aldrig inne på toa hos dig sist jag var där, så jag såg inte. Min luktar grapefrukt, så nice att hela toan luktar gott när man har tvättat händerna =) Skulle vilja ha samma i rumsspray, med dom gör inte ens sådana tyvärr. Kikade på granen, så himla söt =) Buhu jag vill också ha en gran! Fick erat julkort idag, sååå söt bild =)

#9 - - Jenny:

Åhh gu va gott de ser ut :)

#10 - - Liw:

Hallå tjejen!

Förlåt att jag inte hojtat av mig nått, men jag har varit urkass på att läsa mina favoritbloggar ett tag nu. Orken finns inte riktigt och jag har kämpat på med att fylla frysen ;-)

Hoppas ni håller er friska över jul/nyår, såg att ni åkte på feber, igen. Själv sitter jag här med halsont och feber sen igår, lagomt irriterande, räcker det inte med att vara höggravid liksom?



stor kram!

#11 - - Gabriela:

Ser riktigt gott och mysigt ut :)