Fullt upp kan man säga..


Vilken dag det har varit. Vaknade tidigt. Fixade i ordning oss och gick ut med hunden. Sen så somnade Theo på väg in mot stan, så jag åkte in till ringen, gick på bokrean =P Sen så ringde jag mamma - så jag gick till hennes jobb. Alla stod runt omkring oss. Man får ju inte vara folkskygg iaf. Sen vaknade Theo upp å blev väl förskräckt då det stod 10 tanter runt vagnen å säger ååå. haha. Stackarn. Sa åt mamma å ta honom så att jag kunde gå på toa. Då jag kom tillbaka så var dem borta. Mamma gick runt och visa stolt upp Theo. Lyckades hitta dem tillslut. Så åkte vi hem. Knatade ut med hunden igen..


Fynden: barnets första 6 år (enda boken till mig), sen en massa barnböcker. Böcker som jag själv blev uppväxt med. så sött. Max och Totte. Ska få en Nicke nyfiken av mamma som hon köpt. Sen så är ja lite sugen på alfons. När han bygger en helikopter.. åå den hade ja då jag var liten. Måste ner i källarn och kolla om det var en av de böcker ja fortfarande hade kvar - annars så ska ja leta upp den..

Nu på kvällen så blev det till att laga mat. Både till i morgon och ikväll. Vi fick besök på kvällen nu, så vi käka tacos och snackade en massa skit. Dem gick för en timme sen. Trevligt!

I morgon så ska förhoppningsvis mannen komma hem tidigare, då ska jag iväg å klippa mig. Måste! Sen så ska brorsan och hans tjej komma över. Ska visa henne lägenheten eftersom hon aldrig varit här. Vi skulle egentligen haft familjemiddag på lördag, men jag ställde in den pga annat. Antingen så ska vi köra den på söndag eller så skjuter vi på den till nästa lördag. Sen på eftermiddagen i morgon så kommer svärmor och mannens mormor. Så vi ska käka. Sen mellan 19-22 är det tvättstugan. jippie! NOT! enda tiden som fanns. å vi behöver tvätta så mkt, så det ska bli skönt å få allt upptvättat! Inkl gosedjur till Theo..

Nej nu är jag trött. ska upp tidigt i morgon igen och baka. Kram på er!!

ps) jag tror att Theo håller på å få en tand!!! Helt sjukt. men det är något på g i överkäken iaf. Han dregglar så mkt, så jag kände - å det är typ vasst. Han bet mig även i bröstet då jag mata honom. Gjorde förbannad ont. Han kommer att bli en bitare.. Den lille mannen. Löv u!
#1 - - Lina:

Åhh va jag saknar Max böckerna. Dom som var så roliga när man var liten =)

#2 - - Rachel:

Va tidig han är =) jobbigt att amma nu då..

Ha en fin dag! Kram

#3 - - Helena:

Godmorgon!Du har vekligen fullt upp må jag säga. Kul att du fyndade lite böcker från rean. När skall de få första tanden, låter ju väldigt tidigt, eller? Ha en jättefin fredag, kram!

#4 - - Melina:

söt bild!;D

#5 - - Rachel:

Japp, hon fick sin första strax innan hon blev 6 månader..Ja det är nog lika bra att du köper en bitring, finns såna som man kyler så det svalkar lite i munnen. Kramis

#6 - - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥:

Åh, jag älskar den där bodyn Theo har på sig! Visst är den från Lindex?



Ska du baka brownies idag? Jag åt upp min sista igår.. så det blir nog att baka för mig snart också :)



Hoppas att du får en trevlig fredag :)

#7 - - L:

Ja farsta blir skoj=)

Haha ja eller hur vill verkligen inte bli av med hello kitty sakerna! Dom är juh ursöta! Den där prickiga bodyn kommer jag gråta över om jag itne får använda den! :( hahaha.

1320 på tisdag ska vi dit:D Ser jag fram emot. I helgen har jag fullt upp så tiden lär juh gå fort som vanligt. Idag ska jag gå o handla present till moster och hennes kille,handla mat om jag inte kan övertala Johan om Ica maxi efter jobbet, och biblioteket för att kolla om dom har lennart nilssons bok.

Inte skojjigt att bli biten i bröstet inte! Aoch, kommer ihåg när rebecca börja med det och hon höll fast bröstvårtan i munnen så man var tvungen att lirka in fingret samtidigt som man hade super ont. Hon bara garva.hahaha.

#8 - - Rachel:

Finns på Barnenshus & såna affärer, säkert på större mataffär oxå.

Ja lillan dregglade massor innan första tanden kom.

En i föräldragruppens dotter fick tand när hon var 7 veckor så vissa är ju väldigt tidiga..

Kram

#9 - - linn holm:

hej! va snabbt & va kul att han har börjat få en tand :) förresten.. har du gjort om bloggen igen ?

#10 - - Helena:

Svar: Kanske äar en tand då, helt rätt som du säger vad är normalt och inte. Alla är ju olika.Jag skall gå och ta något med en arbetskompis efter jobbet idag, sen blir det nog lugnt, eftersom jag skall upp ganska tidigt imorgon. Kommer hem vid halvåtta imorgon kväll, så dåm kan jag ju mysa ikapp lite istället. Sen vet ja inte på söndag, får se hur man mår efter ett maratonarbetspass. Är så sugen på att börja vårpyssla nu, att kunna sitta på balkongen och fika, men skall i alll fall plantera om lite perlargoner på söndag som jag för första gången har övervintrat och de ser jättebra ut. Skall bli kul att se om de blir lika fina sen när jag har varit på dem.Slutar om två timmar, skönt. Hoppas att du hittar någon present, alltid lika svårt tycker jag, kram!

#11 - - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥:

Men oj, va din blogg ser konstig ut när man kommer in på den. Men det kanske bara är tillfälligt...



Ett tips är att värma browniesen i micron i 20-30 sek... blir SUPERGOD!!

#12 - - Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.:

Hello.

Ja helt plötsligt är det väl 62 som gäller -längtar!!!

v har ju så mycket fina kläder i den stoleken.

Haha!!



Ja både Jolie å Noah dregglar nu som från ingenstans, men inte jätte mycket.

men de tuggar ju på sina små händer om tokar, så vi får väl se om det händer nå =)

#13 - - Erika, stolt mamma till Mira<3:

fina böcker :D