#1 - - Annika:

Tack gumman!

#2 - - L:

Åh grattis till Annika! =) Hälsa från mig!

#3 - - Eva:

Kanske lite fel inlägg att svara i men ändå =)



Jag tror nog att det kan vara en bra investering till hösten ändå. Fr jag antar att ni kommer varaute i blöta sandlådor och gungor, sånt som vi

varit vä+ldigt dåliga på.



Om denna kommentar ser rolig ut så är det Oskar som står och trycker enter =)

#4 - - Linda Olsson:

Haha! Hmm, jag det kanske man kan vara =P Jag vet inte riktigt! Hoppas ni får det bra iaf och fint väder! =D

Kram

#5 - - melanie:

Hej nina!



Min blogg var konstig och Tamara fixaded den, alltså återställde kodmallen, och då försvann all design. Och bilderna som du fixade åt mig också, så jag undrar om du kan fixa det, sätta tillbaka den.

Är det okej?



Kram Melanie

#6 - - ★Hanna★:

Klart man vill att dom hemma i sverige ska ha dåligt väder när man är utomlands så man får vara ensam om solbränna å skryta lite om värme ;P

#7 - - Martina:

Vi hade de verkligen:)

Får se hur snabbt man blir gravid igen men hoppas snart!



Haft en bra dag idag?

kram

#8 - - Caroline, LINA FRANKღ:

ja dem är underbara :) fint inlägg!