Grekland!


Nästa tisdag är det jag som flyger från Sverige! Oh yes! Äntligen är resan bokad och betald. Myyyys! Det blir kreta. Så sweeeeet! Drömmer mig bort redan till Balos Bay och Elefonissi ♥ Ska vräka i mig god grekisk mat - favvo maten. Bunkra citron fanta, sola å bada och ha semester! Fyyyy va ja längtar, så glad!
#1 - - Liw:

Nu blev jag just inge avis :) Gud vad skönt det låter, men blir det bra väder när vi är på Åland är det ungefär som att vara i Grekland :)



Jo, alltså är det nog så att kvinnan är konstruerad på så sätt att vi glömmer födslosmärtor/ångest samt graviditetskrämpor :P

#2 - - sara:

ååå låter underbart, jag vill oxå åka bort.

#3 - - Eva:

Vad mysigt det låter =)

#4 - - Linda Olsson:

Gud så skönt att komma iväg! Avundsjuk jag blir nu... ;)

Ha det bra! =)

Kram

#5 - - Amanda:

Vad härligt vännen! Förstår att du längtar som en tok! Det hade inte varit så dumt att åka iväg en sväng. Hoppas resan blir riktigt underbar!

Kram

#6 - - ★Hanna★:

Fan va skönt! Tänk inte på oss här hemma i regnet :P

#7 - - Angelica:

Vad gott det låter jag vill också åka :)

#8 - - ♥Linda med familj och Lillan i magen♥:

Jodå med magen är det kanon förutom att hon trycker neråt enormt mycket.

Med mig är det sådär sover inte, trött alltid osv. Men ska till barnmorskan imorgon så vi får se vad som händer.



Åhh jag vill med på semester...

Kram

#9 - - Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.:

åh gud vad härligt =)

där kommer ni få toppen.



stor kram

#10 - - sara:

ja man får välja färg helt själv, så lila finns=)

#11 - - sara:

japp, jag föll för den på en gång å då vill jag ha lite lila rosa ton i bakstycket.. men jag har inte helt bestämt mig..det bästa det är den biligaste av dem jag tittat på=)

#12 - - L:

Åhh vad avis jag blir!!=) Fan vad nice!

Ja det var en superfin bild på dig!

Hihi vad kul att Theo gilla bollen,och ludde också då;)

Haha ja Rebecca brukar bara äta pyttelite tårta normalt,första gången hon ätit så mycket tårta.Men den var ju riktigt smarrig=)

Ja har man hemma då slinker det ner i magen :D Farligt det där.

NEj ställde in bvc besöket,ska dit imorgon istället.

Idag ska vi hälsa på mina föräldrar, ska bara lyckas slita Rebecca från sims 3.haha herregud vilken liten data nörd hon e.Hoppas hon lyckas tjäna stora pengar på det senare i livet :-D

Får se om vi hinner med att ses i veckan nu då,med rese planerande och emmie som e lite halv förkyld. kramis

#13 - - Frida:

Jag AVUNDSJUK...absolut är jag det...

Ni kommer får det superhärligt, SOL, VÄRME a6 GOD mat. Det är bara att mysa på...

Pussar<3

#14 - - Anette:

Så härligt! Blir allt ganska avis :)

#15 - - Tims mamma:

Å vad roligt att resan är bokad! Hoppas det går bra med Theo men det gör det säkert! Vart på Kreta ska ni?

#16 - - Förvirrade Morsan:

vad mysigt=)

#17 - - Erika:

men du nu blir jag avis :)

#18 - - Hanna - mamma till ♥Neo♥:

åhhh va mysigt!! hoppas det inte är värmebölja där nere bara... puh!!



ja, jag kommer ihåg hunden?? =) why??



kram kram

#19 - - Therese och Henry:

Åh så härligt! Blir riktigt avundsjuk nu... ;) Ni kommer ju ha det så jäkla gott verkligen! =)



kramar

#20 - - Nina:

Åh så skönt! Avis!

Hur mycket gick resan på?