Mammagalan (kvällen)...


Vi bytte om och det vart bubbelmingel för hela slanten och prisutdelning.
Vinnarna kan ni hitta här.


Strax efter kl 21 vart det insläpp till middagen. Så himlans fint uppdukat!! Men det visste jag ju redan. Kikade in hos Annika redan då det var tal om dop hos oss. Hon gav mig länken! Hon är så himlans duktig på att pyssla med sånt här. Jätte go som person är hon med!


Maten var jäte jätte god!!! Jag fick ju inga räkor eftersom jag är så allergisk mot det. Men köttet jag fick smakade så gott! Sen blev det fläskfilé med potatisgratäng med chevré i.. Mumma. Å avslutades med vit kladdkaka, hallonsorbé och en rabarber kompott! Till det fick man rött och vitt vin.


Vid mitt bord satt bland annat Sophie, Susanna, Malin, Josefine och
hennes mamma, Min sminkös m,m. Mycket trevliga människor.
(bloggar: misssophias, kaweria, gemiglivettillbaka, prinsessans dagbok, creativelounge )
Hos Théa satt Melissa och hennes mamma,  Rose Marie..  (mamma melissa, bambi) sen vet ja att det va nån mer som jag kände igen, men minnet står still!...

Avslutar med en bild på oss. Théa va super duper fin under hela kvällen och hon riktigt strålade! Hade verkligen en super härlig dag med henne! Skratta så mkt.
Väldens bästa Théa!

Själv så vart jag mindre nöjd då jag kände mig uppsvälld och hemskt. Kläderna som Sara va så snäll å lånade ut till mig va skit fina. Men jag kunde lika gärna haft på mej en svart sopsäck. Hade känt likadant ändå. Alltså inte pga kläderna. Utan bara känslan inom mej. Håret ville inte som jag ville heller. Så tillslut så sket ja bara i det. Men jag la känslorna åt sidan och hade en toppen kväll ändå med alla goa människor som jag umgicks med!


Du följer väl min blogg?

#1 - - Susanna:

Önskar jag använt min kamera mer än vad jag gjorde. Härligt att se allt igen. Fina minnen att bära med sig i livet. Kraam

#2 - - Mindy:

Så fina bilder gumman...Hoppas att du har en skön dag..Du är jätte söt på bilderna :) Synd att man inte ser lita mera av dig :) Men det får bli nästa år :) Om man bokar in sig i år..måste man betala då med eller gör man det längre fram? kram kram

#3 - - Veronica - mamma till Denver:

ni verkar ha haft det bra=)



jo, det är väl bättre, så vi får väl se hur det artar sig ;D

#4 - - ♥ Mamma Russin:

hej hej...

åhh sså mycket fina kort du tagit.. jag vr lite dålig med min kamera..:( men det var jätteroligt att träffas.. hoppas vi ses igen..

kramkram

#5 - - Anette:

Tycker du var jättesöt! Fina kläder också :)

Verkar som en riktigt trevlig tillställning, kanske något att vara med på nästa år...

#6 - - emma - mamma till meja:

allt ser toppenfint och mysigt ut :)



jobbigt att det inte kändes bra med kläder och så, men skönt att du kunde njuta av kvällen ändå! det lilla man får se av dej så ser du i alla fall fin ut :)



kramar

#7 - - sofieblom , alla älskar min blogg :]:

de där verkade fett kul ? :D

#8 - - Helena:

Hallå där. Vilka mysiga bilder och vilken trevlig kväll ni verkar ha haft. Kul att det ordnas lite sånt, det är ni mammor sannerligen värda. Är hemma en liten sväng i stan idag, men åker till landet imorgon igen. Jag tycker du ser fin ut och kjolen verkar vara jättesnygg!Ha en skön fortsättning på veckan, kramar!

#9 - - Susanna:

Har ej tagit några bilder men jag tog och länka till dig istället =) Kram

#10 - - Frida:

Önskar oxå att jag tagit mer foton, men man lär sig. Så nästa år ska kameran vara framme HELA tiden ;D

Puss på dig<3

#11 - - Erika:

vad roligt med mammagala!



hur fick du inbjudan till det som?



kram

#12 - - Linda:

sv: Ja jag hoppas verkligen hotelet är värd sin a5 stjärnor, då jag är rätt kräsen på maten:-) Är all inclusive och jag orkar verkligen inte ännu ett år leta matställen hela dagarna:-)



Ni verkar ha haft en underbar helg i götet, skoj att träffas sådär INRL:-)



Ha en skön kväll..

#13 - - Tims mamma:

Det ser jätte roligt och mysigt ut!

#14 - - Sandie:

Fina bider =)

#15 - - Amanda:

Underbara bilder. jag kan bara sitta här och beundra. ^^

Kram

#16 - - L:

Jag har läst alla dina inlägg men inte haft tid att kommerntera :( Men ser verkligen ut som ni haft det super skoj och super mysigt i Gbg. Jag älskar den staden och vill verkligen åka dit men det får nog bli nästa år.

Vilken dag i veckan kan du ses? Imorgon kan jag inte men har inget bokat resten av veckan. kramisar

#17 - - Angelica:

gud,vilka fina bilder.

Nu har ni verkligen ett minne för livet!

#18 - - Amanda:

Ja...jag skulle verkligen vilja gå på nästa mammablogg gala men det år så svårt för mig att planera så långt i förväg så jag vet inte om det är möjligt. Tyvärr...

Men, men...vi får se. :o)

#19 - - madde:

gud vad kul ni ser ut att ha haft det och lyxigt,blir lite avis på er mammor nu*

#20 - - Johanna:

Jag satt brevid Thea, längst bort bord 6. :)

Får jag låna en bild om jag länkar dej?



Hoppas allt är bra!

#21 - - Johanna:

Hihi du var den söta paparazziin :p

#22 - - Hanna:

åhhh, jag är så avis på er alla som var där!! nästa år måste jag gå!! ^^



kram kram

#23 - - Fru Evelina:

åh vad mysigt ni verkade ha det! Och så vackra ni var, allihop!!



kram