Haga...

SKA SÅKLART STÅ JUNI, INTE JULI...
Igår spenderade vi en härlig dag ute i haga parken. Vi gick på fjärilshuset och sen tog vi en promenad längst med vattnet. Åkte sen till max å käkade en super god lunch/middag! Länge sen jag åt där nu och de hade ju fått in en massa gott! Va ju kanon väder oxå. Så vi hade ju en härlig dag med en massa mys!


Invigde även den nya poolen. Den är ju lite mindre än den andra *S* Theo satt och underhöll sig ett bra tag där, tills jag tyckte att han kändes lite kall - då tog ja upp honom. Något som han inte ville, han ville plaska vidare =) Kommer ju flera dagar. Så då får jag väl sätta honom där så får han skojja runt. Problemet var ju fiskarna på poolen. Det var lite för intressant så han slängde sig och ville äta upp dem? hah..

Fler bilder från helgens skoj kommer.. =)


Du följer väl min blogg?

#1 - - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥:

Åh, Haga parken är ju så härlig! Och Theo ser ut att älska den där poolen (speciellt fiskarna)!



Ja, jag brukar ju svara i den andres blogg.. men jag har slarvat lite på sistonde. Bloggandet har gått lite på sparlåga så jag har varit lite dålig på att svara på kommentarer.



Men jag härmade Nina som hade skrivit sin egen "myter & sanningar" så därför blev det så :)

#2 - - Amanda:

Underbara bilder från haga-parken. Där gick jag varje dag under en 3-månaders period då vi låg på Astrid Lindgrens. Jättefint område och guld värt för oroliga föräldrar med sjuka barn. :o)



Vilken fin pool han har. Han ser väldigt nöjd ut. ^^

#3 - - Veronica - mamma till Denver:

vilka mysiga bilder! Ser ut som ni hade en toppendag=)

#4 - - Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.:

Å DETSAMMA... vilka härliga bilder.



Jag kommer skippa brunchen helt, vi åker direkt itll danmark istället ju =)

Nu måste jag stcka tänkte bara säga hej då.

KRAM

#5 - - emma - mamma till meja:

ser härligt ut :) haga parken är ju så mysig det varevigheter sen jag var där. vad ska vi hitta på för skoj på torsdag?



kram

#6 - - ☆Linda med familj och bebbe i magen♥:

Ja vi ska det :)

Denna dag har jag legat efter order från läkare, mamma och hjärtat mitt..

Hade himla ont igår och inatt samt idag då så de är väl bäst att lyda

#7 - - Mindy:

God kväll hjärtat.Allt är bra med mig i värmen..Varmt har det varit hela dagen men solen kom inte förs vid 16 tiden en timme efter man hade slutat så det kom perfekt...hihihi----Hoppas att du får en skön kväll..Så fina bilder..Söta bilder på lillen i poolen :) Har ni den på balkongen eller? kram kram kram

#8 - - Fru Evelina:

vilka härliga bilder! en pool hade inte varit fel nu i värmen hihi 0)



kram

#9 - - Frida:

Haga är såååå veckert!

Vilken liten badkille, underbara bilder. Snart ses vi så tills dess må så Gott!

Massor av kramar<3

#10 - - Martina:

Mysiga bilder:) hihi!



SV: tack så mkt, va spännade:)

#11 - - Rebecca:

Söta bilder! :)

#12 - - Hanna:

jag lever! haha... har bara inte orkat blogga! ;o) men kastade ut en snabbis nu på kvällskvisten.



va mysigt han har det i poolen! ^^



kramkram



gbg till helgen eller??

#13 - - Amanda:

Ja, vi är fortfarande mycket på sjukhus men det blir iaf kortare och kortare vistelser. ^^



Jo, visst tyckte jag också det var hemskt obehagligt med allt detta i början. Det är ännu mer obehagligt när det är ens eget barn man "jobbar" med. Att lära sig att suga rent luftvägarna på honom är nog det värsta av allt. Känns fruktansvärt att sticka ner en sugkateter rätt ner i halsen på och honom när han skriker rätt ut. :oP Men man lär sig. Och det är ju för hans egen skull.

För sina barn gör man nog banne mig vad som helst! ♥



Hoppas ni får en fin dag idag!

Kram

#14 - - Amanda:

Jag kom på att jag glömde svara på frågan. :o)



Ludwig har ingen direkt sjukdom. Men hans problem står beskrivet här:

http://creyla.blogg.se/2008/september/trott.html#comment



Läs gärna det.

#15 - - louise:

Härligt med fjärlishuset och pool på balkongen =)



Vet inte mräket utantill, skall koll när jag kommer hem.

Bild kommer, katt följer också med. Det är tydligen inte en vagn utan en extra kattsäng vi har köpt.



Vad skall ni hitta på för mysigt idag.

Ha en bra dag kram

#16 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

åh så härliga foton =)

#17 - - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥:

Ja, jag tar ett tåg på morgonen och är framme runt 12. Men ni skulle åka dt allihopa i bil, eller hur?



Ska bli kul att ses!! :)

#18 - - Elin:

Det ser ut som en underbar dag!

#19 - - louise:

Japp tänkte se om jag orkar bara.

Hoppas det blir bra ja, vill ju inte förstöra ännu mer ingridienser.



hoppas att du hittar hårfärg. Inte kul när det inte e den färgen man vill ha.

hoppas att det blir bra

kram

#20 - - Tims mamma:

ÅÅ det ser verkligen jätte mysigt ut!

#21 - - Sofia:

redan 28 juli? =) ska det stå så eller det råkade bli fel där på bilden med alla bilderna från dagen?

råkade bara se det och tänkte jag måste fråga =)