Videoklipp..

Bilden är åt fel håll som vanligt..

orkar inte skriva någe idag är sååå trött. Men här kommer en video på gladingen.. =)

Men hallååå där, är ja inne i någon cirkel här då det kommer goda nyheter från alla håll å kanter! =) Stora kramar till alla mina vänner ♥

#1 - - Amanda & Oscar:

Gud så söt! En riktig liten goding!!

#2 - - Knutte:

Vad bra med goda nyheter från alla håll :)

#3 - - Jennie:

hihi vilken goding!



Åh du den där cirkeln... hur kom du in i den? Ge mig en karta TACK! ;-)



kram

#4 - - Mindy:

Godmorgon gumman..Han är så söt..:) Fy vilken morgon här...första gången som jag behövde gå på toan..ja mera behöver jag inte skriva för du förstår..hihih--är laktosintollerant med inte så mycket men tog en tablett för att kunnat äta filen men det gick bara inte..bebisen kanske är extra överkänslig som jag regerar på...inget skoj..Ha en skön torsdag.kram kram

#5 - - Martina:

Vilken liten goding:D

#6 - - emily:

gulle prinsen! Haha jag filmar också alltid på fel håll :P haha inte så lätt de där!



kram

#7 - - Lillemor:

Usch imorgon är det fredag och jag blir mer o mer övertygad om att denna flicka kommer ställa till det för sin mamma och ligga inne till v42 :(

Vill inte att Johan får rätt ;-)

Sitter och dricker hallonbladsthe sen blir det bak,lunch,dammsugning och handling av present. Måste komma på någon middag också.Jag är inte sugen på någon mat så till lunch blir det smörgås. suck.

Jobbigt att inte känna sig utvilad,jag känner igen det där.Själv somna jag vid 00 och vid 0430 hade jag varit uppe o kissat 4ggr!! Märkts att hon glidit neråt.Kissar hela tiden.

#8 - - Petra:

Åh vilket gott skratt han har =)

Ja nu är det riktiga barnatider! Fick reda på att en gammal klasskompis har fått sin son nu för någon dag sen. Har följt hennes blogg med under gravidtiteten. Hennes 2a barn. Och i slutet av juli kommer ännu fler bebisar.

Det är gööörmycket födelsedagar i början av Juni för min del. Från och med i måndags så har nån fyllt år varje dag fram till på fredag. 5 stycken i följd. Och på fredag tar syrrans studenten och även Rickards bror. Så på lördag blir det fira av.. Sen är det lugnt så man får väl vila sen =)

Ha en bra helg nu! kramar

#9 - - Mindy:

Hoppas att allt är bra med dig & sötnosen..Här går det upp & ner..men än är det bra med mig...skönt i det..ska snart börja med middagen sen göra vid mig..sen kallar jobbet..mindre skoj..skönt med helg i morgon..kram kram

#10 - - Carma ♥:

Sötis killen!

SV: Det gjorde inget att du inte hann, jag vann ju ändå ;-)

Hoppas du får en toppen dag!

Kramar om <3

#11 - - Linnea:

haha fan va söt, bsmå barn som skrattar är så sjukt gulliga! man blir så glad å varm i hela kroppe nnär man hör de tlixom :D

#12 - - Sofie:

Sööööt!



Ja, det var alldeles underbart att komma iväg. Ska ni åka nånstans i sommar?

#13 - - Erika:

charmtroll :P

#14 - - Sara:

jag vet inte var tallrikarna kommer ifrån. Vi var hemma hos en kompis så det är hennes.



Vilken söt pyjamas på filmen! en sån har Max också haft =)

#15 - - Linda:

Sicken sötnos:-)



Helgen var helt underbar:-) desto värre har veckan varit då jag bara känner mig orkeslös, måste va vädret som gör det:-)



Ha en skön kväll..

#16 - - Lillemor:

Tycker tiden går enormt sakta nu :/ hur gick det hos sjukgymnasten?? Dricker massa the! I helgen senast ska hon ut!! haha nej jag tvivlar på det men men...

#17 - - Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.:

hha du är så skön!!!!!

#18 - - Lillemor:

Ujdå det låter ju inte så bra =/ Du får börja med yoga eller något :)

Nu ska jag hoppa in i sängen och försöka sova lite.

Ha en bra natt och slappna av lite imorgon :D kram

#19 - - Hanna:

jisses vilket härligt skratt!! ^^



såååå söt!



trevlig helg! kram hanna panna

#20 - - louise:

God morgon

Härligt klipp på sötnosen. Han e för söt.



Oj 3 h det var lite väl, jag som tyckte 2 och en halv var mkt.

Störigt att hon repeterade allt om och om igen.

Förstår att du höll på att dö, med all repetition i 3h.

Håller tummarna att den med ammningen är kortare då. Sambon ville först inte följa med men jag har lyckats övertala honom.



Nej vår nämnde inget om efteråt heller. Inget alls.

Känns som om man borde få veta det med, att man kan råka ut för depression mm.

Håller med om att en liten stund kunde ha varit ägnad åt det. Så man inte blir helt parpelex när man står där hemma med en liten en.



Hoppas att du får en tevlig fredag och bra start på helgen.