Fullbokad dag..

Blev en lunch inne i stan med Annika. Käka Thai. Mmmm.. Länge sen nu. Så himlans gott. Va sugen på någe helt annat - men då hade de självfallet tagit bort den rätten? Allt jag vill ha tar dem bort. Så vi käka och snacka lite skit. En timme går ju så snabbt. Ja just det. Theo slog ut min bon aqua. Över hela mig och Annika. Att det rymmer sååå mkt dricka i ett sånt där glas. haha. Väl inne i stan så passade jag på att springa i lite affärer. Blev vantar till Theo, gardiner (yey), påslakanset (yey), Köpte ballonger till kalaset =) Kollade på julpynt. Har ju en del redan, men det ska ju vara JUL på riktigt i år =) Så det ska bli en hel del pynt (är tanken). Får väl skriva en inköpslista. Plus att jag och Lillemor ska pyssla nån dag. Kanon skoj.

 

Fick sms från Hanna att hon va i stan nån timme senare. Så då gick jag på Waynes och tog mig en chailatte och väntade in damen =)  Va ju kanon skoj att ses. Har ju pratat så mkt med henne över bloggen. Synd att hon bor så långt borta bara.. Hörde att en gammal vän skulle träffa henne med. Följde iaf med henne ända bort till gamla stan. hah. Kände mig som en guide (nästan *S*). Nej så farligt var det inte. haha. Hon skulle på pink ikväll. Naaajs, hoppas det va bra nu. Fick lite roliga mms från henne på kvällen .Hoppas hon kan sova gott i natt ;) Ååå så är hon världens snällaste. Hon hade köpt en present till Theo. Så han har fått sin första födelsedagspresent nu =) Så gulligt. Men som lovat så får han dem om två veckor (25 nov). Theo va inte ett dugg social då han promt skulle sova 2 tim i vagnen och gick knappt att väcka.. När vi väl kom hem så har han däremot intresserad av paketet =) Nej man får väl pallra sig till gbg igen!

 

Kvällen har bestått av en massa busande. Han va så glad och mysig. Kramig. Älskar vår lilla (stora) skrutt. Kan inte förstå att han snart blir ett. Känner mig så lyckligt lottad att han finns i våra liv. Underbara unge. Kvällen avslutades med att han somnade i min famn. Ja jag med (somna - inte i min famn *S*). Gick fem timmar i stan idag, så jag var en aningens slut. Nu saknar jag min skrutt. Längtar tills i morgon bitti - då ska vi kramas å pussas igen! =)

#1 - - Malin-mamma till Sam:

Åh vilka fina bilder!!ska du vaccinera dig`?

#2 - - ♥Linda med Familj♥:

Vilken mysig dag ni har haft :)

Hoppas att ni mår bra annars.

Kram

#3 - - emma - mamma till meja:

Vad fin han är i rött :)Är det luvtröjan du köpte på POP rean i somras??



Kram

#4 - - Nina:

Ja, det är jättekul att "leka" sådär ;)



Det närmar sig Theos (och min hehe) födelsedag :) Hur långt har ni kommit med planeringen och det? Kramar!

#5 - - Carolina:

Vad roligt att träffa vänner som bor långt bort, och gulligt med födelsedagspresent! Många härliga bilder =)

#6 - - Simone:

Du liknar någon förresten, som jag precis träffat.. du har inte varit i Göteborg set senaste? :P

#7 - - L:

Hellue. Nej ny medicin mot roscacea. Skit jobbig men hoppas den funkar då är det värt att gå igenom vad som helst. Haha gud vad du springer i stan ofta=) Vad vart det för gardiner?? Vi måste ses snart. Kramis

#8 - - Josefine○:

åhhh vad mysiga bilder och dag. Skönt att du även kunda sova!



Jodå det är oki.

Kram

#9 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Å jag vill också komma ut!

Du den där luvtröjan vill jag ha, men den finns ju inte.

Hur har du lyckats med detta?

#10 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Ah rackarns.

Nu ska jag leta bara för att ;) haha.

Vad betalade du för din då. Ingenting säkert, gah! Haha.

Ja vi ska krya på oss. Drygt bara nu att Noah blivit sjuk också, men det var ju inte så otippat.

Kram

#11 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Nu måste jag ju svara här ändå, även fast vi msnar =P

Värt ju. 350 kr för båda.

Jaja, så kan det gå ;)

#12 - - Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin:

Sv: min lilleprins är 4 månader gammal :)



hur är det med er idag?

#13 - - Johanna:

jag skulel vilja ha något i hallen, köket...och mitt blivande vardagsrum :)

#14 - - Malin:

Låter som en helmysig dag :)

#15 - - Annelie:

Vilken trevlig dag ni haft!! Va härligt!! :) Vill oxå shoppa!! Får bli i slutet av månaden!! Hoppas jag... Måste börja med julklappar!! Får se vad man kan hitta på till kidsen!! Får bli en tripp till Karlstad, mer å välja på där än här i lilla Hagfors!! ;)



Nu ska jag fortsätta kolla på Bonde...



Kramen

#16 - - L:

Hejhej. Vad gullig du är. Men jag är så nojjig mot såna hoppgungor. Skulle inte kunna slappna av med henne i den. Hade en sån till Rebecca och var livrädd. Att den skulle hoppa loss från dörrkarmen alltså =)

Men tack för erbjudandet. Ni ska få tillbaka babybjörnen snart också, ska beställa en bärsjal. E får ju knappt plats i babybjörnen så dags o göra det.

Hur ser dina planer ut för slutet av veckan? Kanske kan ta en fika någonstans? KRamis

#17 - - K:

hehe =)



Såg supergott ut det där! Länge sen jag åt thai med =) Längtar tills jag får en liten att mysa och kramas med =)

#18 - - MISSEXTRA:

Allt bra idag?:)

#19 - - Hanna - mamma till ♥Neo♥:

gud va gott det lät med thaimat! =( vill oxå...



vilket jävla smajl ja ligger inne med då! :D haha! va jätte trevlig att träffas.. måste träffas ordentligt nån gång! och då får theo se till att vara vaken oxå! ^^



kraaam!



ps, det är inget speciellt i paketet, "bara" en liten present från neo. ;o)