Planering..

Sitter här och planerar. Går väl inte sådär jätte bra måste jag säga. Vet inte hur ja ska göra. Får klura ett tag till. Sen har vi x antal födelsedagarn nu i september. Så svårt att veta vad man ska köpa å det. Men det löser väl sig det med hoppas jag. Sen har ja börjat planera lite med Theo's födelsedag. Är ju snart två månader kvar. Måste veta på ett humm vad vi ska planera å så. Hur vi ska göra. Usch ibland är det bara inte roligt att planera.

 


Här finns chansen att vinna ett presentkort! Jätte fina saker på deras hemsida!

Var med och tävla om ett presentkort hos LekVira i deras blogg genom att klicka här
#1 - - Annelie:

Hej igen! ;)

Tack så mycket!! De är så goa!! Å eran lille son är ju bara så gudomligt söt!! Smälter direkt!!

Jo, nu är huvve på topp igen!! Så gott det går iaf!! ;) Men inga skojjigheter på G här denna vecka, inga inplanerade iaf. Förutom på söndag då vi ska och fira min pappa som fyller 65 på måndag. Så fyller en kompis till oss 31 på lördag, men har inte hört om det blir nå firande av det än. Annars inget. Skönt på ett sätt oxå, kan man ta dagen som den kommer!! Passar mej bra!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kramen

#2 - - sara:

yes självklart kan vi höras om det imorgon =) Kan du så ses vi, annars får det bli snart iallfall! Kram

#3 - - L:

Hellue.

Idag mår jag mycket bättre.Fortfarande riktigt öm i axlarna,fattar inte hur jag kunde få så ont. Måste gjort något riktigt dumt??!

Känner mig pigg idag för första gången på länge!

Vad rolig Theo är som snattar! Och frukt av alla roliga saker man kan snatta.hehe.

Planering är underbart!haha. Själv har jag en super lång To Do lista so ligger o samlar på sig fler uppgifter som jag inte lyckas beta av.

Igår lyckades jag inte vila men la mig i ett bad, såå skönt.

Sen kollade jag och johan på film i sängen på kvällen. Lugnt och skönt. Sen somnade jag som en stock.hehe.

Ska strax messa dig o se om du fortfarande är på för idag. :-)

Kramisar

#4 - - Johanna:

Nä, ibland blir det för mycket med all planering. Våran födelsedagshöst börjar nu på söndag och slutar i januari:S. Woah!



Ja visst krävs det mycket med hund, tyvärr inser inte alla hundägare detta och låter hunden vara ensam alldeles för mycket. Jag har ingen släkt på den ort jag bor utan alla bor långt ifrån och alla jag känner jobbar så jag skulle inte kunna förlita mig på att någon skulle kunna gå ut med honom/henne heller.



Aja, får väl se fram emot pensionsåldern om jag inte har möjlighet att skaffa en sötnos tidigare, haha:)

#5 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Åh tänk - snart fyller dem ett allihoppa =D

#6 - - Liw:

Vet hur det är, vissa dagar är det skitkul att planera medans andra, när jag bara ser pengarna fladdra iväg, så känns det som pest och pina..



Hoppas dagen varit bra i övrigt :)



kram kram

#7 - - Frida:

Planera är inte alltid sååå kul, men det hjälper verkligen till i vardagen.

Hoppas att du fick till allt & att du haft en bra dag trots planeringsångest.

Pussar<3

#8 - - L:

Haha ja Rebecca är riktigt svår!

Fasst det är mest byxor som e svårt.

Hon älskar allt tjejigt. Hm vad behöver hon? JA du... Inte mycket.haha. Har själv problem med hennes presenter.Hennes storlek är iallfall 140.

Hon gillar böcker, finns böcker som heter älvböckerna och där finns det massor! Sen snacka hon om att hon ville läsa molly moon böckerna.

Så det kanske är något?

Till Johan behöver ni inte köpa något. Han e typ omöjlig :D

Kul bara att ni kommer=)

kramisar

#9 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Hihi ja det var super mys, har fortfarande samma bf - 6 feb =)

Hoppas du får kul i tvättstugan ikväll då ;) hahaha!

Ja du jag vette tusan när vi ska styra STHLM du å jag, kan du ofta eller är du uppbokad många helger?



Ja tänk snart Nina då är dom ett, helt galet.

Hur har du tänk göra på Theos dag?