#1 - - Linda:

Nu var det längesedan jag kommenterade här...

Hoppas du blir frisk snabbt. Aldrig kul med magsjuka! Åh vad roligt att Thea har fått nu äntligen. Har väntat på ett inlägg om hur det har gått hela dagen. Tur att jag fick veta via dig haha.

Kram

#2 - - Sofia:

Åh vad kul! Grattis till Thea och familjen! =)

#3 - - Malin:

Kul för din vän :) och skönt att se att du lever ;)

#4 - - Carolina:

Åh - härligt! Så det blev en lillebror alltså - myyys! kram

#5 - - Emelie, Elliotts mamma:

ja,eller hur? han kan bara han vill..haha! hoppas allt är bra! kramis

#6 - - Malin:

Kom precis på att jag faktiskt har tillgång till din andra blogg..har bara inte tänkt på att kolla där :)

#7 - - sara:

vad jag vet så finns bänken i svart

http://www.jysk.se/210/136/523/3833105/a/catalog

Dock vet jag inte hur det ser ut i butikerna, men det ska finnas...är himla nöjd med bänken, ska bli så skönt när hallen är färdig, inte så mycket som fattas, men så skönt att få ordning på allt, så att förvaringen funkar, man har ju lyckats samla på sig så mycket av allt, sjalar, skor, väskor...ja du vet =)



Tror att en liten paus från bloggandet kan vara bra för inspirationen, jag vet ju själv ibland hur det kan gå ett par dagar och man har absolut ingen ork eller lust att blogga, men som sagt, jag hoppas att du känner dig bättre snart och finner lust och ork =)

#8 - - Linda, Stolt Mamma till två Busfrön:

Min mail står under din E-mail i kommentaren gumman.

Men annars så är den mammasbusungar@live.se

Kram

#9 - - Jennie:

Hej tjejen! Ville bara titta in och säga hej!

Hoppas allt är bra!

Kram

#10 - - Frida-Fantastiskamamman:

Kramar till dig, hoppas ALLT är bättre igen<3

#11 - - emma-mamma till meja:

Vi har köpt fingerfärgen på leksaksaffären, så kolla på nån sån :) Den är superbra, lätt att tvätta bort med :) Hur mår ni idag?



Kramkarm

#12 - - Maria:

Hoppas att du känner dig bättre igen!



Massor utav kramar till dig.

#13 - - Frida-Fantastiskamamman:

Här är det snorigt oxå, men men sånt är livet!!

Hoppas att ni snart är friska & krya igen så ni kan träffa lilla Alvin ;)

Kramar<3

#14 - - Louise:

Är du fortfarande sjuk stackarn. Hoppas att du blir frisk snart, aldrig kul att vara sjuk. Speciellt när man han en liten kille att ta hand om heller.



Hoppas att du får en så bra dag som möjligt ändå



Kramar

#15 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Tack finaste!

#16 - - Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Hej vännen. Förlossningen gick toppen, verkligen.

5 h efter att vi kom in dök han upp =) Haha, jag kommer skriva en förlossningeberättelse sen i bloggen som sist - men vi kanske pratar innan på msn, kan jag ju dra en "snabbare version" av allt =P Haha!



Finns ju dock inte så mycket att säga - kändes ju som tiden bara sprang förbi denna gång. Stor skillnad på 5 h och 42 h som sist =P Haha

#17 - - A home far away:

Ah vad mysigt, jag väntar barn om ett par veckor o det är alltid spännande att läsa om graviditeter o förlossningar...:)



Ha en fin helg!

Kram Gunilla i Singapore

#18 - - N I L M A:

vad mysigt :D



sv: stackare.. krya på dig vännen!

#19 - - Veronica - mamma till Denver:

sv; usch då, det lät inge vidare =( hopas du blir frisk snart! jag dras fortfarande med en envis förkylning som vägrar ge sig, men jag hoppas själv på att bli frisk snart=) kramar

#20 - - Emelie, Elliotts mamma:

nämen usch, det lät inte nåt vidare. hoppas de vänder snart! här är de sådär; elliott är febrig o snorig o jag är genomförkyld- kom sådär lagom till helgen o allt =( jaja, huvudsaken är att man är frisk till på måndag då man börjar jobba! hoppas ni får en mysig fredag trots sjukstugan! kramis

#21 - - Johanna:

oh tråkigt, du får krya på dig...nej förstår bloggen inte prio 1 då :) kram

#22 - - louise:

Vad kul. Roligt att den gör samma succe hos er. Tråkigt att det andra har blivit stulet. =(

Det är så kul när det finns kvar så att andra också kan njuta av det som man gjorde själv =)



Äpplet är i hårdplast med en bjällra i, stjälken e mjuk och bladen lite hårdare. Man kan knuffa på äpplet så gungar det och ger ifrån sig ett pinglande ljud och så kan de bita i bladen och stjälken =)



Min mail är bonthron82@yahoo.se. Läser väldig gärna din andra blogg med, kul =) tack så mkt.



Nejmen din stackare vilken pers, först det ena sen det andra, verkligen ingen höjdare det där.

Skönt att ni börjar bli bättre iallafall =)



Jodå han mår super, har börjat sitta utan stöd nu och försöker dra sig upp i sittande ställning i liggvagnen så vi bytade till sitt igår, blev succé denna gng =)



Hur mår din lille skrutt, inte dålig som sina föräldrar hoppas jag?



Ha en skön fredag

Kram

#23 - - Johanna:

ja det gör ju det, inatt så =)

#24 - - Zαняα´♥ <3 • • •:

Heej heej !

Fin blogg!

allt bra!?



Kramar <3

#25 - - yasmine modell fru och mamma:

fin blogg

#26 - - Johanna:

mycket, heja Sverige!!! hoppas vi får någon medalj och gärna guld :)

#27 - - louise:

Tack så mkt för mailet gumman =)

Ska bli skoj att läsa din andra blogg.

Sov så gott

#28 - - Angelica:

Nämen gumman...vad jobbigt. Hoppas verkligen att förkylningen lägger sig. För att vara sjuk är bland det mest trista och tidskrävande som finns :S



Sv: Tack,är stolt över min mage..vill inte att den ska försvinna :( Han får jättegärna dyka upp som beräknat,men magen då :S



Men jag har åkt på en förkylining nu :( inte alls kul.

Så nu blir det att kurera sig en hel del.



Kramar i massor!

#29 - - Johanna:

Jag missar det inatt är iväg då.... tror inte krogen visar något för mig inte... :/

#30 - - Lillemor:

Usch stackars theo, verkar inte alls vara kul att få tänder! Tror emmie har några på G också hon dregglar som aldrig förr. sjukt mycket. Ont i magen har hon fortfarande till o från men det är bättre än för ett par dgr sen iallfall. Annars är vi friska här hemma. Igår fredag var jag till annelie till slut =) Det var trevligt som vanligt.s Sen drog vi iväg till baby proffsen för att provköra trehjulingar som jag vill ha till våren. =D Det var skoj. Sen hämta J mig och vi köpte pizza på hemvägen. Idag ska syster komma hit och äta plankstek med oss (nyttiga familjen skratt) och kolla schlager. Tycker verkligen inte schlager e speciellt skoj men för rebeccas skull kan jag se det. Sen försöker jag få J att dra iväg till någon kompis så jag kan se någon tjejfilm för mig själv ikväll när barnen sover men han verkar inte så haj på iden. Konstigt nog. Vad ska ni hitta på? Kramisar

#31 - - Johanna:

nej de har ingen tv dit vi skall.... ler



tack så mycket :)

#32 - - Angelica:

Åh,tack detsamma..

#33 - - yasmine modell fru och mamma:

tack vad görs idag? kram

#34 - - elisabet:

Grattis till henne! Hoppas du känner dig bättre nu!

#35 - - K:

Fin alla hjärtans dag till dig!

#36 - - åsa - hello sugar!:

hoppas allt är bra med dig och att du kryat på dig. jag har också legat sjuk i nästan en hel vecka, inte kul, men nu har det äntligen börjat bli bättre... så tyvärr blev det inga cupcakes till alla hjärtans dag. får satsa på nästa år! :)

#37 - - Annika:

Hej. Jag har sett att du tidigare tävlat om ett par Crocs. Jag har en sådan tävling ute, avslutas kl 18.00 ikväll. Delta kanske? Har fler tävlingar också! Ha en trevlig dag. /Annika

http://nilssonpettersson.blogg.se