Miljömedveten son ?

Lillskrutten har ju kört sitt lilla race här ett tag. En av de nya sakerna som han kommit på är att gå runt och släcka överallt. Skämtar om att han är miljömedveten... Det slår liksom aldrig fel. Filmade igår då han han skultle släcka inne i sitt rum. Tydligen väldans skoj!

 

Något som vi däremot upptäckte idag är att han kan öppna vår ytterdörr. Tur att han inte når upp till låset iaf. Vet inte hur han blev så lång helt plötsligt :D Min lilla pillerjocke.

#1 - - sara:

haha, men det är väl himla bra att ha en sådan miljömedveten son =)

#2 - - Malin:

Jo det vet jag. Det beror väl lite på vart du fotar..fotar du inomhus så rikta blixten upp i taket. Då blir inte blixtljuset lika skarpt fastän du ljusar upp bilden liksom. :) Men utomhus vet jag inte riktigt om jag har nått tips. För då finns det liksom inget reflekterande som man kan rikta kameran mot..

#3 - - Jennie:

Vad kan man säga? Han är så jäkla söt den där lilla ungen! haha



:)

#4 - - Annelie:

Va sööööt!! Klok liten gosse ni har måste jag säga...hihihi...!!!

Hur mår du? Allt bra?



Stor Kram

#5 - - emma - mamma till meja:

Miljömedveten är bra :) Han kanske kan lära dom som slänger sopor nere på er gård i dom överfulla soptunnorna att skärpa sig med ;)



Kram

#6 - - Hanna:

hahaha... den där känner jag igen! våra lampknappar här hemma sitter dock väldigt högt upp, men hemma hos alla andra är det en väldigt populär "lek". ^^