Bilder....


Orkar inte skriva så mkt då tummen/handleden värker. Bjuder på bilder från i lördags iaf.. Theo busa som sjutton med Annika och Jonas.. Svara på lite kommentarer i taget, så tar det tid så vet ni varför :P

Tävlingar:



”Jag tävlar om en Goodiebag för hela familjen värd minst 10.000 kr hos Carolina – var med och tävla du också” Avslutas 30/6

*Barnkalaset sponrar med ett Presentkort på 200 kr!
*Buffis Barnkläder sponsrar med ett Presentkort på 200 kr!
*Carolines Smyckeskrin sponsrar med ett Presentkort på 250 kr!
*DarlingExpress sponsrar med ett Presentkort på 250 kr!
*GladaGrodan sponsrar med ett Presentkort på 250 kr!
*LasseLasseLiten sponsrar med ett Presentkort på 300 kr!
*Memories for life sponsrar med en värdecheck på 1000 kr!
*Supergrafik sponsrar med ett Presentkort på 250 kr!

*Bambino Mam sponsrar med Picnic-box, bestickset och vattenflaska!
*Barntyger sponsrar med en stor väska Tiny Zoo från Mairo!
*Bioform sponsrar med ett förkylningspaket till hemapoteket!
*Body and Spirit sponsrar med en påse granatäppelkärnor!
*Canvastavlan.se sponsrar med en valfri canvas värd 600 kr!
*Ekokul sponsrar med en Happy Mais mellanbox!
*Ekoleko sponsrar med ett ecokit, en dinosaurie!
*Johanna Form & Design sponsrar med body & mössa från sin Babyface-kollektion, samt kort med kuvert!
*Kalasform sponsrar med bakformar!
*Karin Herzog sponsrar med en Silhouettekräm!
*Kiddoz sponsrar med en barnvagnsmobil (max 8 bokstäver)!
*myHeart.se sponsrar med 52 romantiska veckor!
*MyOwnStyle sponsrar med ett halsband från MarMalaid!
*Nallebudet sponsrar med ett Nallebud värt 150 kr!
*Namnnappen sponsrar med ett paket valfria namnnappar!
*Natusan sponsrar med nya First Touch-serien!
*Onetex sponsrar med ett Nalle Puh påslakanset för spjälsäng!
*Pappaprylar sponsrar med en valfri Walltastic, 3D-tapet!
*Sagolikt sponsrar med en bok!
*Sakfabriken sponsrar med ett säkerhetsbälte för barn i kundvagn!
*Spöket Laban sponsrar med ett Spöket Laban-tält!
*StudioNele sponsrar med ett valfritt ”Love is easy”-tryck (21×30 cm)
*Willvin sponsrar med en valfri skötväska OCH en Willvin MultiDad!
*Önskefoto sponsrar med ett valfritt gosedjur med personligt foto!




”Jag tävlar hos Knoddenojag om en Babysitter balance, tävla här du med”
Tävlingen avslutas 18/6 -10



Just nu tävlar Diana ut en DeltaBaby Travel 2 i 1 i samarbete med Roll About.
Diana har just nu tema helg på sin blogg! en massa toppen vinster lottas ut!






"Jag är med och tävlar inne hos Geshiia om en skötväska från Willvin!"

TÄVLINGEN AVSLUTAS den 26/6 , klockan 00:00.
#1 - - Thea:

Hej. Orkade inte kolla igår. Men det var ju imorgon du skulle ner på staden så jag kikar ikväll på hur många rosetter jag behöver.. å ballonger :)

kram

#2 - - Pernilla:

Kalaset var mycket trevligt =)



Härliga bilder...trist med värken. Hoppas det snart är bättre...kram.

#3 - - Pernilla:

Hehe ok, är kanske en bra idè =)

#4 - - mamma mindy:

God kväll vännen..Fina bilder som vanligen..Hoppas att sommaren har varit hos er med denna dag..Ha en skön kväll.kram

#5 - - Jennie:

Snacka om att han vuxit lilleman!! :)

Stora killen! :)

#6 - - Veronica - mamma till Denver:

sv; haha, ja... de är ju så tokiga! men det är verkligen en härlig ålder de befinner sig i nu! Åh, vi måste försöka ses snart! Men vet inte om min ekonomi kommer tillåta nån stockholmsresa =( ni har inte lust att komma till örebro över en dag eller så?=)



nej, den här helgen är han hos Joel och sen börjar ju joel sin pappaledighet, så nu är det han som har denver 11-12 veckor framåt =( men jag ska försöka träffa honom massor iallafall! :D Men just den här veckan har jag faktiskt varit glad att jag inte haft honom här, jag hade inte haft tid. SÅÅÅÅÅ mycket plugg nu! -puh- detblir lite svårt att få nånting gjort med en liten filur som distraherar och busar ;)

#7 - - jen:

Oj va stor han har blivit!!! Vilka fina bilder.

är tbx nu igen :)

Kram

#8 - - Emma:

hehe Theo gillar att busa med katter ser man:)

hehe ja, fast på ett sätt är du ju vädligt bra att han inte är nån som älskar att titta på tv. Då är de bättre att de hellre vill va ute eller ngt annat. men visst kan de va mysigt om de vill ligga lungt och stilla och se en film eller ngt för att lugna ner sig :)

#9 - - Annelie:

Vilka härliga bilder!! Underbart!!



Ja, det blir en bra överraskning och vi hoppas vi har vädret med oss oxå!! Hoppas Hoppas!!



Åhh... Jag kommer gärna och hjälper dej städar vännen... hihihi... Säg bara till så tar jag första tåget!!



Va skönt han är bra från stukningen nu... Inge vidare det heller.

Hur är det med dej och din tumme? Tänker på dej!!



Bamse Kram

#10 - - Denise - Ännu en mammablogg:

sv. Lycka till i tävlingen och glöm inte att hålla utkik :) Ha en bra kväll :)

#11 - - Veronica - mamma till Denver:

sv; ja, alldeles för många veckor tycker jag =( jo, jag får såklart träffa honom när jag vill och kan. Men eftersom han inte har dagis under sommaren och jag ska plugga så är det inte helt lätt att ha honom så mycket jag skulle vilja =/ men i helgen ska jag ha honom iallafall, yay :D



nej, förstår det. får försöka komma iväg nån dag iallafall så vi kan ses! jag har ingen semester direkt, men jag får väl ta lite ledigt från studierna och hitta på nåt med Denver=) men tid och pengar är något av en bristvara, men nåt skoj ska man väl kunna hitta på :D



ska ni hitta på nåt kul?



kramar