Bröllopsalbum..

Mitt bröllopsalbum har äntligen kommit, blev ju såååå nöjd! 56 sidor tjock bok. Kanon fina bilder från alla som deltog. Är så glad att jag gjorde den!

#1 - - Amanda:

Jättevackra bilder. Förstår att du nöjd med den fina boken! Fotoböcker är verkligen ett bra sätt att samla sina bilder på och också perfekt presenter att ge bort till någon man tycker om tycker jag.



Hoppas ni haft en fin helg!

Kram

#2 - - emma-mamma till meja:

Åh så mysigt <3

#3 - - Emmie:

FINT! Jag ska ta mig i kragen och beställa en fotobok över vår lillskrytts första år.

Din blev verkligen superfin! ♥

#4 - - Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥:

Så fint det blev!

O va roligt o ha en hel liten bok med alla fina bröllopsbilder...kan tänka mig att ni kommer att sitta o titta i den massor :)



Kram

#5 - - Lillemor:

Japp jag överlevde! =D orkade till och med gå till gymmet idag! Har massa energi. hihi. Natten vart inte så hemsk som jag trodde den skulle bli. Som tur är.

Vad har du haft för dig i helgen??

Kramisar

#6 - - sabina:

sv: tack detsamma i efterskott haha ;)

Hur var din helg?

#7 - - Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥:

Grattis!

Du har vunnit tävlingen på min blogg :)



Har skickar ett mail till dig...

Kramar

#8 - - Eva:

Vilket fint album, roligt och smidigt när man kan lägga in text bland bilderna istället för att bara sätta in bilder i vanligt album.

#9 - - Hanna:

guuud så fin!! ^^

jag vill oxå gifta mig och göra en sååå fin bok, haha! -bara därför ;o)

#10 - - Malin:

Det heter 3stad lekland :)

#11 - - Malin:

Haha okej :P Nää det finns ett ställe här mittemellan uddevalla, trollhättan och vänersborg som heter trestad center. Samlingsnamnet för dessa 3 städer är också trestad. Så det var nog därför dom döpte det till 3stad lekland :)

#12 - - N I L M A:

åh, det ser jättefint ut ju! tycker det är superkul att göra såna album :)



sv: jo helgen har vart lugn o skön med god mat, tjejsnack, vin och annat trevligt :)



japp, det var på skor också..

#13 - - Annelie:

Va fin den blev vännen!! Kanon!!

Ångrar verkligen att jag inte fixade en fotobok jag oxå... Men det är väl förståss aldrig försent heller!!

Har ni haft en bra helg? Hittat på nått kul?



Kramen

#14 - - Veronica - mamma till Denver:

tack!=)



vilket fint album det blev! Förstår att du är nöjd. kram

#15 - - Malin:

Haha ja det är ganska förståeligt var namnet kommer ifrån om man vet innebörden :P



Haha ja Tindra var överlycklig att det äntligen gick gunga :P

#16 - - Elisabet:

Oh vilket fint minne att ha!