$hopping...

T shirten och adidaströjan är från farbror. Sen vart det en ny pyjamas och nya strumpor till skrutten. Han behöver verkligen nya, då hans fötter växt som fasen - kan inte ha dem andra strumpisarna längre..

 

Beställde även hem lite saker från HM. Fler strumpor till Theo, även till mig. Nya underbyxor, en till piké (nu matchar far å son :D ) och sen en ny bikini till mig.

 

Två par nya lacoste skor till maken.

 

Ett par nya converse skor till mig..

 

Det värsta är väl att det kommer mer.. Men ja får lägga upp dem senare..

#1 - - Carolina:

Mycket snyggt - härlig shopping! kram

#2 - - Maria - livet i Milano ☆:

fina köp =)

#3 - - Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru:

Tack för tipset vännen, har dessutom lagt till dig som vän på fejjan.



Vilka fina kläder och skor, önskar att jag också kunde shopa men jag får fokucera på bröllopet nu.

Kram

#4 - - K:

Ja det är superskönt och underlättar massor nu ett par dagar fram över! =D



Vad roligt att beställa hem lite nytt! =D

#5 - - Eva:

Den pyjamasen fast i bebis variant har vi till Alma hon är så tjusig så =)

#6 - - Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru:

Ja det är hur kul som helst och jag behöver något som håller mig fokucerad och driven till att träna.



Åhh jag längat då inte till Roxie ska börja hos dagmamma eller dagis, Ella va jätte sjuk ofta då det va nya bakterier hela tiden :( Är rätt säker på att det blir så för Roxie med.



Hehe det är inte lätt att komma ihåg allting, man har ju så mycket annat i huvudet ändå.

Kram

#7 - - Malin:

Tack :D



Ooh vilken snygg bikini! En sån hade jag gärna haft om den hade passat mina icakassar, hahaha :P

#8 - - Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru:

De bästa du kan göra är att gå till ställen där det finns många barn så att han får bacillerna lite innan och hinner bygga uoo immunförsvar. Det rådet fick jag utav Ellas barnläkare och det har faktiskt hjälpt.

Vi har Ella hos dagmamma nu men hon börjar ju skolan till hösten så hon ska inte vara där så länge.

Hur vi ska göra med Roxie vet jag inte ännu då jag är missnöjd med kommunen. Vi har ett privat dagis precis bredvid oss där man kan lämna 5 timmar och 3 dagar vilket kommunen vägrar.



Jag håller tummarna för er det ska du veta och jag hoppas att din/er önskan uppfylls snart.

Men att motionera är alltid bra och att promenera är det bästa säger dom så det blir kanon :)



Ja dom små liven växer snabbt, Roxie har redan 68 i vissa kläder då 62:an är för liten i längden på bodyn :/ Men det är ett tecken på att dom är friska så det gör inget. Men man drömmer sig bort när man tittar på st 45 kläderna.

Kram

#9 - - Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥:

Snygg shopping!

O va skoj att du redan fått skorna! Roligt att du blev så nöjd :)



Kramar

#10 - - N I L M A:

vad härligt med lite shopping!



sv: ne, vet faktiskt inte vad som hände med Mayer..

#11 - - Pernilla:

Najs shopping :)

#12 - - jenny:

Härligt med lite shopping o fylla på lagret hemma :)) Kramar

#13 - - emina -konst & kreativitet-:

Skojs att skaffa lite nytt:) vad kostar en liten adidas tröja?:)



SV: tack!!

#14 - - Neha:

De två till vänter var söta:D

#15 - - Annelie:

Så mycket snyggt!! Very nice!!

Måste oxå ha mej lite nya vårskor... El ja, det måste vi hela familjen. Får väl bli Skopunkten gissar jag.



Hoppas allt är bra!!



Kramen

#16 - - Angelica:

Åh,shopping visst är det kul :D



Ja,det där täcket har jag också..fast inte det med stjärnor på utan ett med ett hjärta uppe i ena hörnet..men jag älskar den serien :D

#17 - - Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru:

Jag har mailat till dig nu :)

Hoppas att ni får en bra torsdag.

#18 - - Elisabet:

Kul med lite nytt!

#19 - - Pernilla:

Godmorgon!!Händer annars idag då?

#20 - - JENNIE:

Hej !

fin blogg du har!

Så söta kläder .. naw :)

är allt bra med dig?

Hoppas du har en fin dag :)



Kram Jennie

#21 - - Angelica:

Åh,du har den också :D Jaaa,deras plagg är uber söta..har även en nappflaska och ett par byxor därifrån..



Ville ha srjälskyddet också men tyvär så är den slut :(



#22 - - sara - tävlingar, rabatter och en massa galla!:

Härligt!var köpte ni skorna?

#23 - - sara - tävlingar, rabatter och en massa galla!:

ah, är redan medlem där, men aldrig köpt något..

Jag köpte Convorse på Ellos med 50%, ett tips!

#24 - - sara:

Vad konstigt, jag har köpt det innan och andra barnskor med rabatt.

#25 - - djustd:

Hej! Tänkte bara önska dig en trevlig kväll :) Kram!

#26 - - kidzmode:

Vilken tur

#27 - - K:

Haha nä =P Så länge man inte shoppar upp alla pengar och inte kan köpa mat iaf ;P

#28 - - N I L M A:

sv: får önska dig detsamma vännen :) hur är det med er?

#29 - - N I L M A:

sv: jodå, det är superbra här :D

#30 - - Malin:

Haha ja, kalla det var du vill..dom är ju inte som dom en gång varit iaf :P

#31 - - Tant Ulrika:

Vad skoj att du är med & tävlar hos mig! Kan oxå tipsa om att jag nu ikväll dratt i gång en ny kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-valfria-jeans.html



..med chans att vinna ett par valfria ROCKEFELLA jeans, värde 500kr! Kika gärna in o delta i den med :)

#32 - - Liw:

Detsamma vännen!

Kul med lite nytt så här till våren som borde dyka upp snart :-)

kram

#33 - - Alina:

godnatt sötnos! :)

#34 - - Malin:

Haha Ja just det! Det är nog fan rätt ord egentligen :p