Inskolning dag 3


6 timmar av inskolning gick kanon bra idag. Theo lekte i sandlådan, var inne å busa, vi var på sångstund, åt påsklunch. En vila då Theo sov som en stock å mamma fika med personalen. Sen vart det mellis, lite mer lek å så lite mer lek i sandlådan. Sen ville han inte gå hem :D Imorrn är det 6 timmar till - men då är det mannen som tar över den dagen.. Nu ska en trött mamma sova!



Blev även en av 10 finalister inne hos Denise! Jätte roligt!
Så den som känner för det får gärna rösta på mig! =)
#1 - - Veronica - mamma till Denver:

klart jag röstar :D

#2 - - Helen:

Röstade självklart på dig vännen :D

Kramar

#3 - - johanna-sofia:

Nu har du chans igen att tävla i min blogg priset består utav smycken av märket Friis & company http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/march/utkast-mars-31-2010.html

Lycka till! (:

Kram Johanna-Sofia

#4 - - Annelie:

Jag har såklart röstat på dej vännen!! ;)



Hoppas allt är bra med er!

Super att det går så bra med Theo på dagis!! Va härligt!! Är de en stor barngrupp? Själv väntar jag på att få svar om T&M´s dagis, vart de hamnar!! Hoppas innerligt att de kommer till samma dagis som Jonna & Moa gick på! Hoppas Hoppas! Ligger närmre än mitt andra hands val oxå, med tanke på att jag inte har körkort. Inge vidare att gå genom halva byggden för att komma till dagis. Men får väl se! Väntar med spänning!!



Kramen

#5 - - Jonas Betzholtz:

Klart ja rösta på bästaste Nina liksom! =oD

#6 - - N I L M A:

klart jag ska rösta vännen :D

#7 - - Eva:

Vad skönt att det fungerar så bra med inskolningen, det är ju ett jätte gott tecken att han inte vill gå hem. Han är så fin i sina nya gröna kläder stor kille som inte tar av sig mössan med.

#8 - - Kirsi- mamma till Alex:

Härligt att det går så bra på inskolningen :)

Jag väntar med spänning tills det är dags för Alex.. inte för att ag vill lämna ifrån mig han utan mer den dära spänningen över att se vad han tycker =)

#9 - - Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥:

Skönt att inskolningen går bra!

O självklart har du fått min röst :)



Kram kram

#10 - - Mamma mina:

Godmorgon hjärtat.Har röstat på dig gumman..Hoppas att du får en skön påsk helg o en sol o skön torsdag som det är här.kram kram

#11 - - Johanna:

men självklart har jag röstat på dig :)

#12 - - Pernilla:

Har röstat =)

#13 - - Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru:

Jag har röstat vännen.

Kram

#14 - - Elisabet:

Härligt att det går bra men förstår att du är trött!

#15 - - Erika:

vad bra att det går bra för Theo på förskolan :)



Kram

#16 - - Sanna:

vilka tjusiga ytterkläder! :)