Massa lek...

Ett trött, nyvaken skrutt lyssnar på musik...

 


Usch idag mår man inge vidare, inte igår heller för den delen. (SJUK). Varit vaken sen halv 7 då mannen var tvungen å åka.. Han kommer som tur var hem sen igen. Men frågan är ju när. Sista gången på öppna förskolan idag och den missar ja. Ja hoppas att mannen hinner hem i tid så att Theo iaf kan få gå upp dit en sista gång.

Annars så går det egentligen ingen nöd på honom. Han fick ett litet mini vileda mopp set av oss i lör å han går runt å moppar överallt. Han låg nyss under bordet å skura *S* Han har dessutom lekt som bara den med alla sina nya bilar. Han fick en traktor av mig i fre som har varit jätte poppis. Men han är lite förstörd över att hans ena lastbil gått sönder (han kasta en annan bil på den, så att flaket lossna på den andra bilen). Kul att se att han leker så mkt med sig själv å att han leker med HANS leksaker. Inte allt annat.

Nej nu ska vi ta å äta frukost!
#1 - - sara:

Hoppas att du blir frisk tills på lördag, då blir det ju party!!! =) Jag har ju lagt en önskelista på bloggen för ett tag sen, såg du den? Annars kan jag självklart lägga upp en till, haha, önskar mig massa grejer =)

#2 - - Veronica - mamma till Denver:

sv; ja, jag blir galen utan kamera ;D



jodå, det är rätt bra. förkylningen gör ju sitt och sen är det rätt mycket med skola, husförsäljning och allt vad det nu är. Jag längtar tills allt börjar ordna upp sig, tycker inte om när allt bara är rörigt...

Hur är det med er?

kramar

#3 - - Annelie:

Hej!!

Stackare... Jobbigt att va sjuk!! Hua... Hoppas du snart är frisk igen!



Kom prinsen till ÖP? Spännande att börja på dagis sen!!



Tack jag mår bra!! Värre med lilla Tilde. Hände en olycka i lördags när jag och M va på kalas, så hon stödjer inte på hö foten/benet. Så ska upp till vc idag kl.15:40, så får vi se vad de säger!! Kanske får ta oss en tur till Torsby och röntga, men det får vi se då, vad doktorn säger. Men annars är hon som vanligt, pigg, äter/dricker som vanligt, och är sej själv. Bara att hon blir ju så himla förbaskad när hon inte kan ställa sej upp och gå som vanligt!! Stackarn!! Hoppas nu få bukt på detta!!



Ahaa, tack för tipset!! Ska undersökas direkt!! ;)



Ha nu en bra dag och krya på dej massor!!



Stor Kram

#4 - - Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥:

Hihi toksöt bild!

O visst är det härligt att små barn älskar att städa? Edvin ska ALLTID hjälpa o dom gånger han inte får så blir han "arg" som han själv säger ;)



Kramar

#5 - - sara:

Nej det tror jag inte, eller asså jag vet inte, vissa grejer har jag önskat mig av vissa personer, men jag vet ju att alla som kommer inte läser bloggen ens. Men om du vill att jag ska säga grejer som absolut ingen annan vet så kan jag ju självklart göra det med. Önskar mig bland annat nya fotoalbum, gärna i rosa, sånna stora som går att klistra in själv hur man vill, orkideér skulle jag vilja ha, senaste parfymen från Chloé, rosettdiadem, svarta tunna strumpbyxor med hjärtan på från Lindex, allt med nitar på =)Elizabeth arden 8 hour hand creme, Bailey's nya creme caramel likör, Diorshow mascara, inredningsböcker, bakböcker, Disney's Aladdin, Biobiljetter, Skålar från Bruka Design med text på, vill ha ALLT därifrån! De där supersöta trosorna med rosett från Lidex som jag la upp för några dagar sen...ja jag önskar mig väldigt mycket, sorry att jag missuppfattade förut och la upp det senaste på bloggen. Men huvudsaken på lördag är att du kommer och har roligt =)

#6 - - Erika:

vill tipsa om en tävling på min blogg i sammarbete med namnnappen.se

Kika gärna, http://stoltmammatillmira.blogg.se/2010/march/min-forsta-tavling.html



kram

#7 - - Frida-Fantastiskamamman:

Vad skööönt att han börjar att bli så stor att han kan leka själv, det underlättar när man inte är på topp..

Hoppas att du snart är på benen igen & att lilla godingen fick gå till öf med sin pappa..

Kramisar<3

#8 - - sara:

ok vad bra =)

Storlek i det mesta jag har är M eller 38/40, står det mellan en 38 och en 40 så är det bäst med en 40...

#9 - - Maria:

Din stackare, inget kul att må dåligt..

Krya på dig!



Kram Kram