#1 - - Frida-Fantastiskamamman:

UNDERBART kort, deras lekar & fantasi gör en verkligen varm i hela kroppen.Puss<3

#2 - - sabina:

sv: okej, jag hade det nog bra :)

#3 - - fiiiien:

aw, att bilar kan vara så roliga! haha



usch då, hoppas du mår bättre nu iaf och har fått din energi tillabaka!

#4 - - Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥:

Hihi sötisen!

O visst är det lite otroligt att pojkar alltid är pojkar...detta med att veta hur en bil låter lär dom sig så fort :)



Fick mail om att dina skor är skickade så du kommer nog snart ha dom i brevlådan :)



Kramar

#5 - - Jennie:

Hihi gulligt!

Jag har också en biltokig pöjk ;-) hihi



kram

#6 - - Fru Evelina:

STORA killen nu ju!! Och lik sin far??



KRAM

#7 - - Caroline:

ussch de låter inget vidare =/

jo tack, seg i kroppen och varit rätt trött idag. hoppas man inte blir sjuk :S

#8 - - Angelica:

Hihi,...vad stor han börjar bli..Ta hand om han för snart är han stor nog att klara sig själv.. :( Tiden går snabbare än vad man tror,det har jag märkt.



Ja,kläderna fastanade jag för på en gång. Mne nu beställer jag lite större storlekar så jag har för en tid framöver också :D

#9 - - Anna:

Alexander brummar också med alla bilar. Så sött! Snart kommer man väl få börja höra att man låter fel när man brummar själv ;) Stora killarna! Jag har fått höra på dagis att Alexander är tokig i bilar även där, hihi.



Vad skönt att ni fått en plats för barnomsorg, förskola eller dagmamma? Det kommer att gå bra det där :) Jag tyckte också att det kändes riktigt jobbigt när Alexander började. Mest för att man inte vet hur han kommer trivas med personal och så. Jag känner mig dock jättetrygg med personalen på Alexanders avdelning och han trivs som fisken i vattnet. Dock var jag lite härdad eftersom jag bara var hemma med Alexander tills han var 8,5 månad. Fast det är en grej att låta honom vara hemma med sin pappa och en annan med främmande människor. Iaf så tror jag det släpper i magen så småningom. Det är lite jobbigt att inse hur stora de blivit med!



kramar

#10 - - Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru:

Så mysigt det ser ut :)

Måste fråga vart ni har köpt dom där påslakanen, letar frebrilt efter saker med stjärnor på.



Hoppas att ni får en fin tisdag.

#11 - - Neha:

Söt:D

#12 - - Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru:

Åhh tack Hjärtat du är en ängel :)

Jag har oxå fått en dille på stjärnor :)



Hoppas att ni får en underbar dag.

Kram

#13 - - Johanna:

Förstår det får dig och le :)



ah vännen är inget och prata om då han ingen vän är längre.... =)



jag trivs kanon på denna sidan, förutom att alla inte hittat hit ännu och inte förstått de måste lägga in mig på bloglovin på nytt.