#1 - - Johanna:

Vad mysiga bilder från valborg... :)



du får komma ihåg och anmäla dig på söndag =)

#2 - - Pernilla:

Härliga bilder =)

Mm vatt ledig 5 dagar istället för 2 hade vatt super!!



Jodå vi hade det väldigt trevligt!!

#3 - - Veronica - mamma till Denver:

myyyys <3

#4 - - Malin-mamma till sam:

Yes im back on track! Fast idag är jag grymt trött, har varit massa att förbereda till jobbet.

I veckan blir det mest massa jobb faktiskt, själv?

#5 - - Angelica:

:D Vår helg har varit toppen bra... Lite ovant bara,men jag kan verkligen inte önska mig något bättre.



Såg att ni har likadan väska som vi har :D Dem är riktigt rymliga :)



Sen måste jag verkligen säga att ni har tagit riktigt bra kort på er valborg,det ser helmysigt ut!

#6 - - N I L M A:

vilka mysiga bilder :)

#7 - - sara:

Mysigt! Fina bilder, gillar de på dig och Theo!

#8 - - Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥:

Underbara bilder!

O Theo är så söt när han går runt med sina två röda ballonger :)

Kramar

#9 - - Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru:

Ja ni verkar ha haft en mysig Valborg :)



Om att det är drygt, men skam den som ger sig, nya tag imorgon och jag ska börja ringa 1 minut i 8 så de vore väl fasiken om jag inte kommer fram.

Kram

#10 - - Veronica - mamma till Denver:

ja, han är ju det min plutt =( ja, jag hoppas verkligen jag hinner träffa honom en stund imorgon! jag håller på att gå sönder av längtan!

#11 - - Therese, Henry & Charlie:

Vilka mysiga valborgsbilder!! =) Red han på hästarna, vad tyckte han om det?? H red för första gången hos ett par i föräldragruppen vid påsk, men han sa nog varken bu eller bä, brydde sig knappt, haha. Blir nog ingen hästkille där iaf.. ;)



Hoppas du får en toppendag!

kramar

#12 - - Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥:

Jätte roligt att du är med o tävlar vännen!

Kram o lycka till!

#13 - - Malin-mamma till sam:

Ah skall spana i leksaksaffären då! De verkar roliga! Bor ni nära SIckla?

Yes tiden går så snabbt att man blir mörkrädd ibland!