Gick fort idag...

Idag har dagen sprungit iväg sådär fort igen. Känns inte som om jag hunnit med något egentligen. Men jag har ju haft tvättstugan iaf och fixat disken. Varit ute med hunden och så. Så ja har ju gjort lite iaf.. Men det känns så skönt att klockan börjar krypa sig närmre 15. Saknar Theo som fanken. Trots att lill killen tog över min säng i natt. Strax innan vi skulle lägga oss så skulle han såklart börja gnälla. Han som sov såå gott. Han vägrade sova med. Men då han låg i mellan mig och mannen så gick det. Men man fick inte röra sig. Han märkte av allt. Hajjar inte. Men han har en tendens att knuffa ut mig ur sängen, så jag orkade inte vakna med ryggvärk. Så ja la mig i Theo´s rum på soffdynor. Vet inte om det va så smart det heller *S* Men jag sov iaf - men ja vaknade med ryggvärk iaf. Aja, inte så mkt å göra åt saken. Hoppas att denna kväll blir bättre!



Vi köpte ju hem en massa frukt! Mumma! Så jag passade på att göra en fruktsallad. Gud va mkt jag gjorde. Hahha. Måste ha glömt på vägen att det bara var jag som skulle käka. Ähh frukt är gott och jag kan käka en massa av det. Så fräscht! Älskar sommaren på det sättet. Lite mango och lite meloner så är jag nöjd! Mm..






Vad mer har ja pysslat med. Jooo jag håller på med min Ipod. Lägger i lite låtar och så. Men den jag vill ha är lite knepigare. Jag kämpar här *S* Det är såklart Adam Lamberts låt! Satt ju å hejja på att han skulle vinna american idol å så valde dem den andra? Inte en susning varför. Men får väl vara glad att han inte gjorde det - annars hade han säkert inte stått med denna kanon låt. Gjord av Pink och Max Martin (om jag inte säger fel nu)..  Men jag älskar den här, den går om å om å om igen här hemma *S*

Sen tack alla ni som va så Goa och skicka en massa kommentarer om min man. Han är på bättringsvägen! Tack vare att dem fixade knät i lör. Så det är kanon skönt! Hoppas han fortsätter å att inget förvärras nu. Sen håller jag mina tummar och tår för en vän idag! Jag hoppas verkligen allt går bra! *kramar*
#1 - - Stina:

Tack!



Själv har jag i princip heller inte hunnit med något... Suck! :)



Vet du hur det går i tävlingen?

#2 - - N I L M A:

Åh, nu blev jag sjukt sugen på fruktsallad ju!

#3 - - Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma:

hihi så söt, klart jag ska rösta :)

#4 - - mamma mina:

God kväll pinglan.Så gott med frukt sallad..vill med ha..så gott..Är så kass på mat när jag är hemma själva..

Hoppas att du inte har allt för ont i ryggen denna dag...ja det är så mysigt de få gångerna som Wille sover mellan oss..Ska om några veckor låta han sova i sitt rum själva..han sover hela nätter utan behöva nappen så det är skönt..

Ha en skön kväll.kram kram

#5 - - Emma - mamma till Meja:

Men du kan ju inte lägga ut såna bilder. Nu blev jag ju akut sugen på fruktsallad, och inte en enda frukt har vi hemma :(



Mailade om tröjan så får vi se om det kommer ngt svar...



Kram

#6 - - sara:

Marcus från min klass (om du minns honom från festen?)spelade den där Adam Lambert låten för mig idag och jag blev helt kär direkt, hur har jag kunnat missa en sådan bra låt!? Så nu har jag spelat den här hemma hela eftermiddagen, I looooooove it! =)

#7 - - Stina:

Du får skicka in Theo till veckans bilder på minbebis.com :) Där lägger vi gärna upp honom!

#8 - - Malin-mamma till sam:

Ok så det är Sickla som gäller när det vankas shopping då eller?

#9 - - sara:

Jag älskar verkligen låten, har suttit ett tag nu och kollat in honom på youtube, och som du säger, han är inte helt fel att se på, hihi =) Och han sjunger helt underbart, vilken röst!

Har ju sett bilder på honom och sett att han släppt videos när jag kollar kändissidor, men jag har aldrig brytt mig om att intressera mig för honom, vilket misstag, haha! Såg inte American Idol, har inte kollat på tv på evigheter...men jag är så glad att jag har funnit Adam Lambert, I think I'm in love =) Klart man ska ha hans skiva också!

#10 - - Malin-mamma till sam:

Liljeholmen är vi med på ibland, eller skäris.

Hägersten så det är nära dit.

#11 - - emma:

nej jag såg inte att du skrivit det. men om de är fingerfärg så gör det inget:)

hehe, mitt minne är inte heller det bästa.

haft en bra dag ida?

kram

#12 - - Lillemor:

Jodå jag mår bra, lite depp men det är nog vädret. Känner mig fetare än fetast och sommaren närmar sig med stormsteg, ja du vet hur det är.

Hur är det med dig? städar ihjäl dig?

Kramis bananis