Pladder!....

Ja då var julen avklarad. Gick bättre än vad jag trodde, var dock jäkligt trött. Var en lång dag. Upp tidigt och sen åkte vi och hämta alla och sen hem till farmor.. Efter farmor åkte vi hem till mamma. Kom hem vid 23 på kvällen. Orkade inte hålla mig vaken,...

På juldagen så åt vi mat hemma hos mamma igen, rester. man kan verkligen spy på julmat. Käka iaf där och sen drog vi på bio och såg ARN. Helt ok. Tyckte den va sådär från början. men om ja inte hade varit så jäkla trött så hade ja tyckt att den va så mkt bättre.. jag är hundra på det. nu vill ja ju bara veta hur det går i andra filmen..

på ons så träffa ja annika. vi åkte till sickla och sen nacka forum. lyckades hitta massa kläder med henne :D så nöjd! sådana saker ja hade tittat på oxå,. Käkade och hade det trevligt som vanligt.. Nu är det färdigshoppat för min del.. iaf för detta år *asg* har 500:- i presentkort i farsta kvar och sen även 500:- på åhlens.. =)

igår så mötte ja Lotta i farsta, båda va sega men vi kom iväg tillslut.. det var ju alltid någe... käkade på ilpiatto och sen så gick vi runt i alla affärer.. Lotta hittade massor, ja hittade inget som föll mig i smaken.. Typiskt.. Men ja fick med mig en ny foundation som ja behövde, hårfärg, hårnålar och glitterspray som alltid är ett måste när det är nyår =)

Idag har ja segat hela dagen. fyy inte mått ok. Någe fel är det. inte normalt att vara så här trött. känner av att johan har gikt oxå, eftersom ja måste ut med ludde mer än vanligt. Även det att jag hittat på saker och ting i veckan har ju gjort så att man är trött.. Kom iaf väg på synundersökningen som var kl 17. så nu ska ja fixa brillor så att ja kan se på långt håll =) eftersom det är två bågar å man betalar för en så ska ja köpa två par. Blir nog ett för läsning och sånt och sen ett för långt håll. jag tror det blir så iaf.. osäker.. Men jag i solbrillor är väl en sak, jag i brillor är jävligt ovant och jag är osäker på vad ja passar i eller inte. Hittatde ett par å de va självfallet det dyraste ja kunde hitta. suck!.. Men vi får se, har lovat att ja ska få lite hjälp med det iaf.. skönt!..

I morgon ska vi åka till nyköping om det blir som det var tänkt. Johan har ju inte mått super så frågan är ju om han verkligen kan köra. vi får se im. återstår att se. Men vi ska iaf till johans farmor. Ska käka julmat (suck) och sen byta klappar.. Hoppas de blir nöjda över sina och att Johan blir nöjd över de förslag som jag gav till hans mamma.. jag tror det!.. Ska bli skoj att se alla igen. Va ett tag sen nu..

På söndag så blir det filmkväll här hemma. ska städa under dagen så att jonas inte blir att för dålig då han kommer hit och sen så har ja tvättstugan.. Men det bästa är väl att vi ska käka nacho de luxe och sen ska vi kolla på film. har iaf rush hour 3 som vi ska kika på.. får se vad vi mer kan dra fram som de vill se..

Så hela veckan har verkligen varit fullbokad.. Nästa kommer inte bli så mkt bättre.. Då är det nyår och hem till mamam blir det nog, ska klippa mig, färga håret och så måste ja städa och baka. Fått bra tips om va ja ska bjuda på å ja funtar på å göra en bål. fyller ju år.. så då får man ju parta till det lite extra. vet inte hur många det är som kommer än.. men det lär man ju få reda på under veckan. På lör kommer iaf kompisar och på sön så blir det mer familjen som kommer och några vänner.. Så det kommer bli trevligt. Kan inte fatta att jag fyller 27!!!! jäklars.. gammal ja e! hahaha..

Nu ska ja ut med hunden en snabbis, sen blir det sängen och en massa serier.. Härligt!! Natti ♥

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: