Läkare, frukost, slockna...

Var nere hos läkarn halv nio imorse. men inte kunde ja göra några prover. det är ju fre. suck. så ja satt där å vänta i en halvtimme innan ja fick komma in till läkarn.. Va där inne i en halvtimme.Hon prata om henne på fk och sen så kolla hon min kropp igen, så ja inte hade synliga tecken på fibromyalgi.. (igen)... Är sjukskriven till slutet av jan. Ska få nån tid hos nån psykolog, som även han ska sitta och bedömma mig. BARA för att ha ordentligt med underlag till FK. Det är egentligen sjukt att det ska vara så. Man måste vara frisk för att vara sjuk. Tur att man har folk som kämpar åt/med mig. Å så stödet från älsklingen och mina vänner...

Lotta kom in på msn så ja frågade henne om hon ville äta frukost i stan, eller vid skanstull eller nått. Så vi gjorde oss klara på 5 min och så åkte vi å mötte upp varandra. Vi hitta ett fika ställe,så vi tog våra grejjer, ja betala. Sen kommer en kille som ja vet vem han är via Gurbet. Men han kände inte igen mig först. Han visste att han prata med mig, men han kunde inte sätta fingret på vem ja va.. Men så fort ja sa vem jag var så rann det ner. Han verkade småchockad *s* har ju inte sett honom på tre år. Va ju blond då.. Det visade sig att han ägde stället, så han bjöd oss på frukosten. Asshyrre ju =)

Knatade runt, köpte mina julstjärnor som ja hade tänkt på.. Sen så hitta ja ju min nyårsklänning i skanstull oxå. Så ja knata in för att prova den. Fanns EN kvar och den norpa jag! Den satt som en smäck så ja köpte den! Såå glad.Nu slipper ja tänka på det... Vet va ja ska ha på mej på jul och nyår =) å min födelsedag....

Kom hem, snacka lite med annika. Sen så blev ja så trött så ja satte mej i fotöljen.. Slockna direkt kan ja ju säga och vakna upp för ca en halvtimme sen med världens huvudvärk.. så nu dunkar det på regält bra. Har tagit två ipren och nu ska ja sega mig ner till tvättstugan och ta hand om allt det där.. Blir pizza och idol ikväll.. Å sen ska ja mysa med pojken så mkt ja kan *löv u so much*

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: