En dag på stan..

image27
Igår så vakna ja av mig själv och kände mig pigg. Knatade ut med hunden och sen duscha ja. Klädde på mig och den drog ja in till stan och mötte Lotta. Hade tänkt att åka själv, men sällskap är aldrig fel!! Så ja mötte henne i centralen och sen gick vi runt. Lotta köpte sådana snygga stövlar, vill oxå ha! ursnygga va dem och till halva priset!! Hittade ett par andra som ja kika på, men de fanns inte heller i min storlek! Jag vill ju mest ha stövlarna till att gå ut med hunden då det regnar.. så det vore toppen om man kunde hitta ett par!... Men ja köpte mig iaf ett par örhängen.. silver och guld.. gillade dem..

Knatade hela kungsgatan upp och ner och hittade tillsist subway. så jäkla gott!! Är fortfarande sugen på kakan som ja såg där..!! får se om det blir en kaka imorrn eller två *s* Mmm tänker fortfarande på den där jäkla mackan.., johan och ja delade på den andra sen på kvällen. så det blev både lunch oxh middag =)

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: