Glad =)

image18Idag så fick jag pengar av min pappa. Jag är så jäkla glad för det. Har inte vetat hur ja ska finansiera en jacka.. Men nu tack vare pengarna, så kan ja det =)  Nu kan ja få en ordentlig jacka, som ja inte hade kunnat få annars.. Verkligen så glad.. Nu ska ja ta å leta upp en jacka som jag vill lägga pengarna på oxå.. Får se va det blir för nån.. Den ska iaf vara varm! Vit blir den inte - älskar den färgen!! Men man måste ju vara Smart oxå =)

Hmm får se va det blir för nån.. Blir iaf en lång en.. Men troligen en luva och härliga fickor.. Sen ska den vara varm varm varm!! Å inte läcka in kall luft någonstans.. åååå min älskade jacka - kom till mig *Asg*

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: