Jävla natt..

Har inte sovit bra alls i natt igen. Eller rent av sagt, jag har inte sovit alls! Strax efter 8 så somnade jag imorse.. Klockan ringde sen klockan 10, men det fanns ju inte en chans att jag kom upp.. Fy fasen så trött jag var och kroppen värkte.. Men nu är ja vaken.. Men jag börjar bli sjukt trött igen.. Funderar på att sätta mig vid tv:n å kika på några serier..
Jag har en hel del att göra, men jag orkar inte.. Så jag vet inte vad ja ska göra åt det?

Anledningen till att jag inte somna i natt var att jag låg stel som en pinne. ja kunde inte ligga åt nått håll. inget var skönt. Det bara värkte mer å mer. Jag kände tom att mina ögonlock var spända? så jäkla sjukt och obehagligt.. nej ja kunde verkligen inte slappna av nånstans. å ja har fortfarande problemet med att ja inte vet hur ja ska gå till väga.. suck!!!

nej om man ska ta å lägga sig på soffan.. *skönt*

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: