Jobbig dag..

har ju inte blivit så mkt uppdateringar på sistone. har velat skriva, men ja har inte haft nån större ork. Men nu tog ja mig tillfället att skriva av mig allt! typ.. Idag har ja inte mått så bra.. Johan fick komma hem från jobbet och hjälpa mej ur sängen.. sen så knata han ut med hunden och har tagit hand om mej under dagen. han tog kompledigt för att se till att ja va ok.. så jäkla gullig han är.. verkligen helt underbar och helt bäst! Älskar honom över allt annat på jorden! Han ställer verkligen upp till max!

Nu på kvällen mår ja lite bättre. Men jag är sååå trött, så det blir sängen strax.. Imorrn ska ja upp tidigt för då är det hela kroppen igen! Sen så är det 7 år sen morfar dog imorrn och min hund fyller 7 år!.. Så det är en speciell dag imorrn.. Känns lite jobbigt faktiskt. ska till graven på fre med mamma och sen på sön med tjejerna.. Gick även igenom mormors recept och det var förjävligt jobbigt.. Har inte orkat kolla igenom dem recepten.. men ja tänkte att ja skulle göra det och det tog hårdare på mig än ja trodde. Men nu kan det bara bli bättre känns det som!..

Nu orkar ja inte skriva mer.. är helt slut.. Natti natt!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: