Kämpar..

Usch i natt så väckte hunden mig klockan 4 å ville gå ut. Så ja satte på mej kläderna å knata ut helt sömning *S* Sen sov ja nästan till 12.. Helt sjukt. Va så trött å hade ont i huvudet. Känns mkt bättre i kroppen idag.. Mycket bättre. Den där avslappningsövningen som vi gjorde igår var verkligen bra!...

Skönt att det är fre idag. Riktigt najs!.. J tog bilen idag, så han borde vara hemma lite tidigare idag.. tjoohoo..

Kämpar här med mitt enorma beroende av cola å godis. godis är ja inte så jätte sugen på idag. men cola.seriöst. ja klättrar på väggarna. hade ja haft orken att ta mig å handla, ja då hade ja ju gjort det.. men det gör ja inte. tur det. så ja får stå ut med att vänta tills ikväll med att slurpa lite cola *S*
Ska ta å lägga mig på soffan igen. Huvudet är hemskt å texten flyter ihop ibland.. jävla jobbig huvudvärk. ska hämta nackkragen oxå. för det känns jobbigt att hålla upp huvudet.. nacken är helt öm.

fryser gör ja oxå.. har ont i halsen å känner mej lite hängig.. så ner i soffan blir det nu.....

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: