Migrän..

image3268
Usch ja e så trött på den här migränen! Det är ju bara irriterande.., Å inte för den någe gott med sig heller för den delen!.. Inte är ja hungrig. Tabletterna gör så att jag mår illa! Försökte att äta lite då ja vakna, men det gick inte så bra. En macka fick ja i mig iaf! Öser i mig vatten just nu.. Sen när J kommer hem så blir det soppa! Ska faktiskt bli gott.. är inte sugen på nått som man måste tugga. vill bara ha nått enkelt.. soppa blir perfekt! Hunden har varit ute nu iaf. så skönt att ha det avklarat. Va iof skönt att komma ut lite å få lite luft.. men ändå jobbigt att gå. Tur att ja ser bätte nu *S* Aja, nej nu ska ja fortsätta slappa lite här..


Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: