Bara så oerhört trött...

Jag åkte å handla present och sen åkte jag hem. Slog in presenterna och sen så vänta ja på familjen som skulle komma.. De hade med sig mat från Max, mums!.. Sen så lämnade pojken mig hos Crille. Va så skoj att träffa dem igen. Har ju inte setts på ett tag. De har inte varit hemma och sen har inte ja varit det. Wille hade ju växt som bara den.. Sjukt så fort det går. Han är ju bara för söt!!

Kom hem och däcka direkt i soffan och sov till ca 20.. Jag var verkligen supertrött.. Jag är fortfarande trött. Känner mig svullen i kroppen och så har vi den konstanta värken! Den är ju hemsk. Har inte tagit några tabletter.. Försöker klara mig utan. Tar dem bara då ja inte står ut någe mer. Tabletterna är ju morfin aktiga.. å då är det lätt att bli beroende.. det vill jag inte bli..

Verkar inte vara så mkt på tv ikväll och orken är ju inte på topp heller, så jag får se hur ja gör.. Tror inte att ja ska sitta vid bloggen så mkt längre iaf. Mår ju mkt bättre än igår.. men idag är ju det 4 mån sen mormor begravdes.. Känns inte lika hårt som igår, men det känns.. Sen så dog hon på en lördag.. så idag är det 22 veckor sen.. Känns konstigt att det var så länge sen.. Kunde ju lika gärna hänt för några veckor sen..

en vecka sen vi kom hem från grekland. så deppigt.. vill ju fortfarande åka tillbaka. att slippa gå i långbyxor.. vore det inte härligt? Nej man får sluta drömma sig bort och inse fakta att man är här i kylan!.. Nej nu orkar ja inte skriva mer här.. slut för idag...

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: