Jobbig dag..

image11
Usch va trött jag är just nu. Finns inga ord. Ska försöka att hålla mig vaken så att jag får reda på vem som går vidare ikväll... Känns lite dumt, men hey.. skit samma!.. Har ont ihela kroppen och ja fryser som fan. Det är riktigt jobbigt faktiskt.. Ska bädda ner mig i sängen och göra mig redo för kvällen. Va tufft på hela kroppen idag, men förthoppningsvis så gav det mig någe ännu större tillbaka. Jag får hoppas på det. Känns nästan som om jag har träningsvärk?? I magen. så skumt. Jag hajjar ingenting. Min rygg strular oxå, har punkter som brukar vara elaka,men nu är det helt plötsligt på "fel sida"... böjde mig ner och det högg till.. får hoppas att det är borta då ja vaknar im.. Nej nu är det sängen som gäller, gud såå skönt!!!..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: