Sömnlös..

Kände mig ju helt jäkla slut, så ja kröp till sängs vid 22 tiden. Varit en tuff dag som sagt. Men inte kunde ja somna. Nej kvällen sluta i att jag låg och grät IGEN. Alltså orka??? Så nu har ja så ont i kroppen för jag låg och spände mig så mkt, att ja inte kunde ligga kvar i sängen. Huvudet värker, känns som om kroppen bultar.. händerna känns svullna.. Nej fy.. å här sitter jag!.. Dricker te..

Har lösenordskyddat denna blogg. Känner att jag inte har någon större lust att skriva saker och ting som folk, som ja inte känner ska läsa. Har tänkt på det ett tag och nu gjorde jag det helt enkelt. Meningen med denna blogg varatt jag skulle skriva av mig. Skulle kunna spara det på datorn sen, men det känns inte som nån idé. Att ha en blogg känns bättre, kan man gå å kika på hur man mådde vid vilket datum etc...Bekvämt..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: