Sötlakrits kan vara en drog...

Ja då var det redan tisdag.Killen kom just hem för att han mår dåligt. Ja hoppas han börjar känna sig lite bättre, för han ska skjutsa mig till en kompis sen som fyller år.. Dessutom så vill ja inte bli smittad av honom!.. kommer ta flera veckor då innan ja blir frisk, å det har ja inge lust med!..

Jag måste sluta överösa godis..Asså ja är så sugen på sötlakrits, känns som en drog. Vi har bara en påse kvar hemm, sen hoppas ja att vi inte åker å köper en till. Jag äter tills ja vill spy. som hetsätning.Magen svullnar upp och ja mår ju inte mkt bättre efter att den där påsen är tom direkt.. Jag vet inte om ja är deppig, därför ja äter så.. brukar bli så när ja mår crap. Mår bara lite dåligt, känner mig inte ledsen..,inte just nu iaf..

ska packa ihop lite kläder som ja ska ta med mig till Lotta. Vet inte riktigt va ja ska packa ner,men nått lär ja ju hitta *S* Finns ju en hel del i garderoben... Det löser sig. Men ja måste börja med det redan nu..

Sitter å väntar på mina paket, bland annat från hm..Jag är så tragisk, så ja vet inte va ja beställde *S* Det värsta är väl att det var bara 1½ vecka sen ja beställde, hahah. aja. se när den kommer.. Måste packa lite nu..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: