Onsdag.. Vecka 10 inleds..

Shit var det inte vecka 5 nyss? Har jag vetat om detta i fem veckor nu? Låter ju helt otroligt. Jag vet att jag tyckte att veckorna gick så sakta. Men nu rullar de på igen. Hade inte haft någe emot om det gick ännu fortare *S* Nästa vecka, nästa torsdag så är det inskrivningen. Spännande. Funderar på att boka ett besök hos gyn för att kolla läget bara. Jag är ju så nyfiken på hur allt har utvecklats och om det mesta ser ok ut.. Känns som en evighet att vänta till efter vecka 12 för att veta att chansen för missfall kommer att minska..

just nu känner ja mig bara allmänt uppblåst och störs ofantligt mkt av mina irriterande tarmar. seriöst, kan man ha en värre problem mage? det är ju frågan? ok att man kan få knas på dem, men det här är ju löjligt.. Har inte känt av illamåendet på hela veckan.. Ja hoppas den tiden är över nu, men ja kan ju fortfarande få kvällningar för alla jäkla lukter som finns överallt.. Men inte för att ja käkar. just nu iaf. men det går ju i vågor, så ja ska inte ropa hej..

Jag vill inte ropa hej angående något alls.. Den dagen ja ropar hej. det kommer bli den dagen då ungen öppnar ögonen mot mig å ler..


Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: