Ont om kläder...

Jag har annat än ont om kläder. Seriöst, heeela garderoben är full! Men vad kan jag använda? nada! så jäkla trist. vill inte ha några kläder som sitter åt. kan inte ha ett par av mina 10 byxor. ja kan ha klänningarna som ja har. men inte alla. vill som sagt var inte ha någe tajt. sen vill ja ju inte ha någe som innebär att ja måste ta mig hela dressen för att kunna amma. nej det är inge skoj det där med kläder just nu *muppar*

Mina fina kommentarer
Postat av: nicolesnitchy.blogg.se

JA du det där e verkligen inte lätt,Jag vet:/

Jackan börjar strama åt och har inte många byxor som passar.

Usch blir nog till att leta mamma kläder på rean.

=) Kramisar

2008-12-17 @ 19:53:12
Postat av: Lillemor

Hej gumman! Hur är det? Idag var jag på julbord till lunch=) Smarrigt värre.

Så har jag precis ätit pizza till middag,ska äta massa choklad till efterrätt haha nyttig jag e :P



Tänkte bara meddela att det inte blir som jag ville på nyår:/ J känner inte för det,han har lite svårt att umgås med människor han inte riktigt känner och blir obekväm i såna situationer som du kanske märkte hemma hos dig då han bara satt tyst o hoppades på att få åka hem snarast.



Han ville vi skulle ta det en annan dag att äta middag o så.Fasst lite kortare tid. Han e lite special skratt

Ta inte illa upp han tycker ni e jätte trevliga men han har bara lite svårt för att umgås med människor sådär. Och jag känner att det nog skulle dra ner stämningen att tvinga iväg honom så sitter han e räknar minuterna.

Jag kommer dock gärna förbi i mellandagarna.

Massa kramisar

2008-12-19 @ 18:09:14
Postat av: Lillemor

Men usch vad hemskt!! Det låter inte roligt.Var det sjukdom eller annat skäl. Usch man vågar inte slappna av helt förräns den e ute.

Jag har också haft huvudvärk idag,hela dan. Men nu har den gått över.Är helt slut i kroppen o hjärnan. Jättetrött,men tänkte se en film innan jag sover.

Har miljoner saker att göra imorgon med,

Skönt att höra att du rör på dig lite=)

Måste vara skönt o få komma iväg lite.

kramisar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: