Trakasserad..

Jag är så glad att idag är den första dagen på länge som jag inte blivit trakasserad.. men det kan ju bero på att grannen har flytt sin kos, iaf tills veckan ut. tillräckligt med tid för mig att lugna ner mig på =) Jag är så trött på människan så det finns inte. står mig verkligen upp i halsen.. fyy faaan. ja vill aldrig mer se honom, så hemskt är det!.. Jag kommer att tröttna å ja kommer att bli mer å mer otrevlig. Men det känns inte direkt som om han har brytt sig när ja varit det,. å han kommer nog inte att bry sig sen heller.. Det enda han har frågat var hur det var med mig, och då svara ja kort, ja du det är inge bra. så stod han där som ett fån och vänta att jag skulle säga någe.. Då sa ja bara, asså det är inget ja vill prata om (ja iaf inte just nu). när ja spyr galla på psykopaten då jävlar lär han ju få höra whats on my mind. men ja hoppas han hinner komma på bättre tankar innan den dagen kommer..

Annars så är det en helt vanlig vecka. Vädret är pissigt å ja ska till hela kroppen imorrn. På fre blir det till läkarn om hon nu är frisk dvs. hon var ju sjuk förra veckan och i början på denna.. så vi får se.. Vill ju veta vad som händer här.. Blir tokig att inte veta.. Blir tokig på alla fittregler de sätter upp som makes no sence alls.. Men heeey ja styr inte sverige, ja är inte frisk å stenrik heller och har ett välbetalt jävla jobb.. Fan va bitter man kan bli..

En bra nyhet är ju att ja i mån fick sofies mode tidningen av johan och jag läste igenom hela.. fan första gången på 2 år som ja läst någe.. Så det är ja nöjd över. däremot idag gick det inte så bra. men hey, det kan ju inte fungera alla dagar =) Ikväll ska ja laga crepes.. Sen blir det fotboll för min del..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: