I Ninas huvud...

Sitter här med laptopen i knät och kikar på i huvudet på Gynning på femman. Lite kul att det handlar en massa om barn.. Snacka om att jag vill ha barn nu,. nu, nu, nu.. typ NU =) hehe. känner mej på liiite bättre humör här hemma. dels för att ja har pratat en massa med Johan och dels för att saker och ting börjar gå framåt.. Vi har bestämt, kanske mer jag *S* att bröllopet får vi ta nästa år..

Anledningar:
  • Pengar, det är ju alltid en stor fråga. Istället för att vi ska panikspara, så kan man lägga undan pengar i ett års tid, ja tom längre. Jag hoppas verkligen att jag har fått ett jobb tills dess och på så sätt då få ut pengar. Då behöver man ju inte snåla på saker å ting eller inbjudningar. Har ju planerat att bara gifta mig EN gång.
  • Tid, är ju lättare då man har mer tid på sig, även om vi skulle ha klarat det till i sommar ändå.
  • Livet, ganska najs å veta vart livet bär iväg då vi planerar barn och vill flytta. Går ju en hel del pengar till det och för mig vill ja hellre ha barn än å gifta mig [men ja vill gifta mig oxå].

Finns väl en massa fler anledningar, men det är dem som vi pratat om mest. Kändes ledsamt först, men samtidigt, va gör ett år senare om allt kan bli så mkt bättre? =)

Vi pratade om resan oxå. Ska beställa den på tors eller fre. Beror lite på hur pigga vi är å så. Men nån av dessa dagar blir det iaf. skoj! Sen så lutar det nu åt att vi kommer att åka i två veckor. all inclusive i juli månad. så jäkla skönt. orka vänta till slutet av aug detta år.. vill bara åka nu. längtar verkligen till ljusare tiden, sol.. ja våren rent allmänt., man känner ju sig så trött å sliten bara.bara färg i ansiktet vore ju najs..

ja det va väl lite det ja tänkte på *s*
ni ska ja gå över till min andra blogg å skriva. tyvärr kan ja inte lägga in bilder för johan sitter å spelar. så ja kommer inte åt mina bilder men ändå..
just d, ska på kryssning i slutet av feb. ska åka med johan dåra.  det va hans mamma som fråga. tydligen ska tjocka släkten med. typ kusiner å mostrar å fastrar, ja en massa, första gången ja träffar dem, så det ska bli skoj.. träffa lite mer familj. blir en 24 tim kryssning. najs..
å så är det fest nästa vecka. trevligt. så lite skojjiga saker händer ju framöver..   =)  

Mina fina kommentarer
Postat av: sara

Gud så mysigt! Inte visste jag att ni gick i tankar om giftemål. Jag blir nästan alldeles gråtfärdig bara jag tänker på det, ni är så bra och fina ihop, skulle verkligen vara underbart att se er gifta er!
Massor av planering helt klart, men fy så kul, jag älskar verkligen bröllop, älskar tanken på att man verkligen håller ihop resten av livet...


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: