Ringen..

image92
När man ska gifta sig så är det en eller två ringar som gäller. Vi har bestämt oss för en. Johan har ju problem som det är med hans jäkla ring. Hans fingrar svullnar ju så han kan ju inte ha på sig den hela tiden. Jäkla gikt. Ringen som jag ska ha, den har ja redan. Ska ta kort på den. Måste in på guldfynd eller nått. ska förstora den och sen lägga till lite guld. Det är mormors gamla ring, som hon fick av min morfar julen 1956. Jag älskar den ringen!! Den har tre stenar i oxå.. Ska lägga upp en bild på den med senare..

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va najs att ni börjar planera det mera! Hoppas att ni hittar bra pris! ;) Va fan ska ja ha på mig? *ASG*


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: