Sömnlös i Gubbängen...

Jag gick och la mig vid 22 tiden, men släckte inte tv:n förrän vid halv ett. jag somnade ganska så snabbt.. men vaknade bara en halvtimme-timme efter med kramp i kroppen. Så pga det så kan ja inte sova. Fattar inte vad det är för någe som värker, eller som orsakat denna värk. Va ja å flängde för mkt förra veckan lr är det denna vecka som känns jobbig? Vet att ja har små ångest över att jag inte kan komma upp på morgonen.. Men det borde väl inte vara tillräckligt för att jag ska få såhär ont? Är iaf spänd ikroppen..

Vet att onsdagen stressar upp mig smått. Då ska ja ju till den där kuratorn och läkare och få min bedömning. Min utomstående bedömning. Tur att jag ska vara där relativt tidigt så jag slipper tänka på det så mkt.. Å då kommer jag dessutom upp i tid. Men det känns ändå jobbigt. Läkarn ringde idag och ändrade min tid till fre. för ja ska ju ner till vårdcentralen då oxå.. på tors är det hela kroppen som vanligt.. Om ja bara slapp höra från Fk denna vecka så vore ju det toppen. för dem vill ja inte ha med att göra.. egentligen...

imorgon, lr idag ska ja käka lunch i stan. så det blir att gå upp hyfsat bra tid. fixa till mig och knata ut med hunden.. ska iaf bli trevligt att göra någe. Lotta och jag ska sen förbi gina. Hon hade fått nys om lite kläder. Själv så får ja inte shoppa. men det är lungt.. la ändå undan 2000 kr denna månad, så det är ja nöjd med!....totalt så la vi undan 23 tusen. fan sjukt mkt. Nu är det ju lånet som blev över oxå.. Men 4000 har vi minst lagt från våra egna fickor. .å kan vi lägga undan 4000 per månad så blir det ju en hel del. Ska försöka undvika krediter. sen ska ja även spara ihop till en ny soffa, en ny tv och lite annat..

borde gå igenom garderoben igen och sälja en hel del. helst skulle ja vilja ha en loppmarknad. där ja kan sälja ut saker.. det vore toppen.. har ju en hel del ja inte använder. kläder som skor.. å väskor.. blocket är jobbigt. hatar å åka runt å möta människor här å där.. men kanske värt det ändå.. får se hur ja ska göra.. är ju fina kläder som kanske inte använts mer än en gång.. lr skor som inte använts alls.. jaa va ska man göra?

måste köpa lite grejs till resan oxå. blir inte yves sollotion denna gång. den va inte vattenfast! så det blir väl puiz buin lr nivea. å de kostar ju en hel del att köpa.måste kolla igenom bikiniförådet.. se vad som ska behållas lr inte. om ja behöver en ny..

ska på kryssning om en mån.. så då ska ja ta beställning från folk *S* billigare än i affärerna ju.. så då ska ja se vad ja kan hitta. som tur är har ja precis fått lön, så det kommer bli najs.. det längtar ja till.. blir trerätters middag och sen buffe på hemresan.. så blir vi en hel del folk dessutom..

nej nu ska ja försöka avrunda här. försöka sova igen. klockan börjar bli en hel del.. ska ta några alvedon, lite juice och sen gå å lägga mig.. måste boka tid hos massagegrejjan oxå.. har spänningshuvudvärk.. å ja måste fixa leg. mkt som ska fixas.. måste försöka ta mig i kragen å klirra det bara.. Nej alvedon va d nu...

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: