Uppdatering..

Länge sen ja uppdaterade här inne. Har inte orkat skriva så mkt, väl mest handlat om det. Känns som om de här tre veckorna har gått som en berg och dalbana. Saknat mormor som fan och haft lite jobbigt eftersom det här är första julen hon inte varit med oss och även nu min födelsedag.. Vill inte deppa när det är min födelsedag.. Men man blir nere. så är det bara, kanske att ja måste acceptera att ja kan bli ledsen bara.. Känns värre ju närmre måndag det kommer.. Satt å räkna på fingrarna. Var 9 mån som mormor gick bort..Hur kan det då kännas så nära? Ja jobbigt är det iaf.. Får se hur det går på måndag..

Nu i helgen blir det iaf ferre. haha länge sen ja hade en sån. tråkigt bara med alla som inte kan bestämma sig om de kan komma eller inte. antingen så kan man väl? eller inte? så vi får se im. ska iaf göra smörgåstårta, cheesecaken är klara.. sen bål blir det im och även sockerkaka å chokladbollar, chips å dip.. blir en del.. Vet inte va ja ska ha på mig, vilket alltid är ett problem, men det löser väl sig im eller ikväll. när ja orkar kolla.

har inte alls städat idag som ja skulle, men ska börjja ta tag i det nu... johan ska åka å handla så det blir sen mat.. usch så hungrig. blir iaf varma mackor. så jävla gott.. vi prata om det igår.. mmm mums... Nej om man ska ta å sätta fart då.. =)

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: