Vill inte gå..

Idag ska ja till den där kurator å läkar grejjan.. vet inte hur lång tid det kommer att ta.. men ja ska vara där 11 iaf. Va uppe tidigt, har plockat ihop tvätten och pressat mig juice. duschat å klätt på mig. ska bara torka håret, sen ska ja ut med bollen.. ingen lust. vill bara gå å sova ett tag till.. snark!! Blir nog en vila på eftermiddagen. Beroende hur upprörd jag kommer att vara då ja kommer hem...

Nej vill bara ha lite soppa och en fralla.. Det är ja sååå sugen på.. Undrar vart ja har närmsta ica? eller ska man åka in till stan och få sig en sipp? nej vi får se. ska föna håret nu å sen ska ja putsa glajjorna. ser ut som om ja e inne i en dimma. man ser nada.. haha... å sen ut med hunden i det uuuuunderbara vädret.. shit happen.

när ja kommer hem ska ja gotta mig i greklandbilder tror ja.. det får en på bättre humör!....

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: