Handla handla å handla...

Igår åkte jag och Johan och handla. Först åkte vi till ikea där vi hittade våra glas som vi skulle köpa. Gick på 100:- vilket är löjligt billigt för 30 glas.. sen så åkte vi till city gross å handla läsk och sånt. sen hittade ja även dukarna som jag hade tänkt att köpa inne på partystore för 20:- mindre per st. så det va jätte bra. så då fick vi det billigare där oxå. ska till willys någon dag och handla lite andra grejjer.. får se om det blir att åka upp med allt på fredag eller om vi tar det nästa helg då vi ska träffa prästen. Allt hänger på Johan. vad han orkar och vad han vill. så vi får se helt enkelt..

Idag blir det farsta. Ska handla lite snören till alla ballonger och sen även satinband om jag kan hitta någon bra färg och billigt. så det ska ja leta efter. Johan ska röntga benet och sen blir det kanske någon lunch där om jag har tur :P Hoppades på att mina linser skulle ha kommit idag, men de har inte hört av sig, så jag får väl avvakta och se =/ Nej nu ska ja klä på mig och kila ut med hunden..

PS) KOMMER ATT KOMMA MED ETT INLÄGG: VARFÖR MAN INTE SKA HANDLA HOS HAPPY HAIR!

Mina fina kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh varför ska man inte handla där?
skönt att ha börjat bunkra upp =)

vi köpte fyrkantiga doftljus, i preciiis lagom storlek! rosa då förstås.. =)
ska lägga upp bild imon!

kramar

Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha ne det förstår jag! vad knas! men de är väl ändå ett ganska stort företag, borde ju vara lite risky att hålla på så!
hoppas allt löser sig i slutändan iaf!

kram

2008-06-04 @ 21:42:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: