Shopping ruset..

Vakna på morgonen inte alls utvilad. jag hade sovit uruselt och kroppen var så stel och värkte. men ändå skulle man upp in i duschen och fixa frulle. man har ju lite motivation om man vet att man ska shoppa. lotta messa och sa att hon va sjuk. otur att må kasst en dag som igår. annika kom hit tidigare, ja va inte hemma. annika hade öppnat dörren å där stod johan halvnäck å såg förvirrad å trött ut.. haha. fatta inte vem det va som satt å vinka åt mej i köksfönstret då ja kom hem.. hahha..

vi kom iaf dit och satan va folk det var. maria stod i kön och höll plats.. knata in med världens upplägg.. fan kul.. å så körde vi. kom med 5 kassar tror ja det blev. å så gick vi igenom allt. annika hade tom kvar kläder i sin röda påse då vi gav upp.. tog en timme för oss att gå ut.. asså kön.. sjukt..

annika va snäll och skjutsa hem mig sen efter en french hot dog på frösunda torg.. ja hon va snäll å skjutsa dit mej oxå :P *thanx*

kom hem å däcka. rakt av. vakna med huvudvärk å frossa. ingen höjdare.. men ja tog alvedon så kände ja mej bättre. baka en äppelpaj och sen så åkte vi över till putte.. kolla på schlagern å käka middag. sen åkte vi hem..

idag har ja shoppingångest. vill shoppa mer. man ska inte ut en gång sådär, då kan man inte få nog!!!!

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe, hold on gumman! Det kommer mer shopping chanser för oss! Tack för igår! Hittade saker jag inte förväntade mig att hitta. ;)
Hoppas att du mår bättre im. kram!


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: